tim! Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 ik zat te denken aan us mre's in mijn bob maar deze nemen veel ruimte in beslag en veel ruimte heb ik al niet in mijn tas, heeft misschien iemand een goed alternatief. mountainhouse heb ik ook al gekeken en dit leek wel handig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 ik kom er nog op terug, ik heb een paar dozen maaltijd repen gekocht, daar ga ik van de week van leven, MITS ik geen lijf en leden riskeer natuurlijk daar ga ik van de week nog wel een stukje over schrijven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Basement Steve Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 juist een mre pack gekocht...weet alleen niet wanneer deze gemaakt is, er staat 0067 op en een nrke 11 tis de menu 18 beef patty... hoe lang blijft zo iets goed? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tim! Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 ik heb gezien dat een mre na het productie jaar 3 a 5 jaar goed kan blijven maar met goeie omstandigheden misschien wel 10 jaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 Kende je deze al? http://www.mreinfo.com/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Basement Steve Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 had deze derstraks al bezien, en nu pas zie ik onder de foto's dat er ook nog info stond How long do MREs last? Officially, MREs are designed to have a shelf life of three years when stored at 80 degree F. These times can be lengthened or shortened depending on their storage temperatures. Higher temperatures = shorter MRE lifespans. I've tried many MREs that were 10 or 15 years old and with the exception of a few parts that had darkened in color over time, they still tasted fine Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doomsday Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 ik kom er nog op terug, ik heb een paar dozen maaltijd repen gekocht, daar ga ik van de week van leven, MITS ik geen lijf en leden riskeer natuurlijk daar ga ik van de week nog wel een stukje over schrijven Bon apetit ! Volgens mij race je na die week naar McDonald's ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 Bon apetit ! Volgens mij race je na die week naar McDonald's ... ja als ze na die bp5 repen smaken die dr prepper bij zich had wel ja.. was met gemak een liter water nodig om die krengen door te slikken.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 Zoals sommigen van jullie al weten zijn MRE's een soortement van hobby van me. Ik heb er idioot veel (volgens mijn vrouw) en heb zo'n beetje alles geprobeerd en geproefd. Van de Nederlandse, tot de Amerikaanse en de Franse, Duitse, Belgische, Spaanse (ja, JB, hou maar op, ze geloven je wel)... Anyway, MRE's zijn belachelijk lang houdbaar, zolang je ze maar goed opslaat. In mijn EDC in mijn auto heb ik 2 MRE's, maar door de enorme schommelingen in temperatuur in het voertuig ('s zomers +40 en 's winter -15) zijn die wellicht niet al te best. Aan de andere kant, thuis heb ik op een koele donkere en droge plaats (nee, niet mijn hoofd) verschillende dozen MRE's staan, en die durf ik met gemak over 20 jaar nog te eten. Waarom? Zie onderstaande filmpje... (repost van me, ik weet het, ben gewwoon een MRE gekkie...) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 28 oktober 2012 Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 juist een mre pack gekocht...weet alleen niet wanneer deze gemaakt is, er staat 0067 op en een nrke 11 tis de menu 18 beef patty... hoe lang blijft zo iets goed? Waarschijnlijk komt deze uit 2010 (zie hier) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.