Communicator Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Super van je nvd72 hahaha! Je begreep wel dat de insteek als grap bedoeld was, hopend op een positieve reactie Maar nu je aan hebt gegeven dat je wilt meewerken, zal ik er ook serieus op in gaan Je zal binnenkort een PM van me ontvangen met de vragenlijst en meer info. Echt heel leuk dat je dit wilt doen. Gr, TC 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 green probleem lijkt me opzich wel leuk ja, kijk wel uit naar die pm van je:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 20 november 2012 Delen Geplaatst: 20 november 2012 Top zeg erg leuk om te horen, en bracht herinneringen boven van de dijkdoorbraak die ik mee maakte. Niets is dan duidelijk, niemand weet wat er aan de hand is en wat er moet gebeuren zelfs de hulpdiensten niet. Geen stroom, radio info, je meot het zelf doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 9 augustus Delen Geplaatst: 9 augustus Ik begrijp hier niets, van wat mis ik @Communicator??? Of is het iets korts geweest, en niet voor herhaling vatbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.