moon Geplaatst: 13 januari Geplaatst: 13 januari Ik wil stroom opwekken als instanties uitvallen. Dan kom ik op aggregaat. Wat is slimmer : diesel of benzine ?? Graag uitleg. Quote
JJ&A Geplaatst: 13 januari Geplaatst: 13 januari Misschien u adviezen geven is het leuker als u iets over u zelf verteld. https://forum.preppers.nl/forum/9-voorstelronde/ Quote
gerard Geplaatst: 18 januari Geplaatst: 18 januari @drempler, Wat een top reactie, ik zou het niet beter kunnen verwoorden. @moon wat wilt u van energie voorzien? Bijvoorbeeld een telefoon opladen of een festival van stroom voorzien? Zoals Drempler al aangeeft, heeft diesel vaak meer vermogen. Maar deze zijn vaak duurder in aanschaf. Er is niet perse een betere aggregaat, het hangt af van het doel Quote
Bunkerprepper Geplaatst: 21 januari Geplaatst: 21 januari Op 18-1-2025 om 22:47, gerard zei: @drempler, Wat een top reactie, ik zou het niet beter kunnen verwoorden. @moon wat wilt u van energie voorzien? Bijvoorbeeld een telefoon opladen of een festival van stroom voorzien? Zoals Drempler al aangeeft, heeft diesel vaak meer vermogen. Maar deze zijn vaak duurder in aanschaf. Er is niet perse een betere aggregaat, het hangt af van het doel Volgens mij vat dit alles goed samen 🙂 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.