Karel Geplaatst: 24 december 2024 Delen Geplaatst: 24 december 2024 (aangepast) Hoe ver ga je. Ik probeer voldoende middelen te hebben om een crisis van enkele maanden te overleven. Ik heb geen behoefte om survival-technieken te leren en te overleven in een wereld waar niks meer is. Als de wereld verloren is, hoef ik daarin geen plekje. Dat brengt me wel op de volgende vraag: wanneer is het genoeg. Ook: Hoe ga je om het je voorraad als iedereen om je heen helemaal niks meer heeft 24 december 2024 aangepast door Karel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
camino Geplaatst: 24 december 2024 Delen Geplaatst: 24 december 2024 1 uur terug, Karel zei: Hoe ver ga je. Ik probeer voldoende middelen te hebben om een crisis van enkele maanden te overleven. Ik heb geen behoefte om survival-technieken te leren en te overleven in een wereld waar niks meer is. Als de wereld verloren is, hoef ik daarin geen plekje. Dat brengt me wel op de volgende vraag: wanneer is het genoeg. Ook: Hoe ga je om het je voorraad als iedereen om je heen helemaal niks meer heeft Als het mensen zijn waar ik geen band mee heb , dan verdedig ik mijn voorraad. Misschien heel bot, maar wel reëel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 24 december 2024 Delen Geplaatst: 24 december 2024 Je vertel niemand wat . Je blijf zoveel mogelijk binnen. Zorg dat je geen eten luchten produceert. Ook geen licht zichtbaar van buiten. Dus je kom snel een stuk verder dan enkel een voorraad, om je je voorraad te houden zul je toch actie moeten ondernemen en daarbij skills leren . Er zijn heel veel reden om niet eindeloos met jezelf te willen door gaan , maar skills staan niet perce voor mad Max acties, als jij heel goed schoenen kan fixen , of brood kunt bakken in een hout oven of goed bent in basis medische hulp heb je al skills 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard Geplaatst: 24 december 2024 Delen Geplaatst: 24 december 2024 Hoe ver je gaat, dat is denk ik lastig te bepalen. Ik heb een gezin, en zal er dan ook alles voor doen om te zorgen dat hen niks overkomt. Wanneer de wereld, bij wijze terug na de prehistorie gaat. Dan Is het voor mij, denk ik wel genoeg. Al heeft de mensheid best wel een goede overlevingsdrang. Daarom lopen we ook al vele duizenden jaren over de aardbol. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 25 december 2024 Delen Geplaatst: 25 december 2024 17 uren geleden, gerard zei: Hoe ver je gaat, dat is denk ik lastig te bepalen. Ik heb een gezin, en zal er dan ook alles voor doen om te zorgen dat hen niks overkomt. Wanneer de wereld, bij wijze terug na de prehistorie gaat. Dan Is het voor mij, denk ik wel genoeg. Al heeft de mensheid best wel een goede overlevingsdrang. Daarom lopen we ook al vele duizenden jaren over de aardbol. Ik denk zo lang als jij iemand heeft om voor te vechten , geeft je niet op . Plus de dwang om in leven te blijven overheerst alles . 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.