Ga naar inhoud
GENEGEERD

donderdag 20:40 koppen op belgie een


Gast oliestel

Aanbevolen berichten

ik zag een voorstukje op belgie een, het gaat over mensen die zich voorbereiden op de einde der tijden.

misschien leuk voor ons preppers naar te kijken.

 

donderdag 20:40 koppen op belgie een

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@ Oliestel,

Is dit zoiets in de trand als Paul Jambers vroeger?.

Dan ga ik zekers kijken,Ik heb nu al lol.

 

" Achter den groehne heuvel in Berkendaahl woont Rudy,Hij leeft in een omgebouwde frietkot met pantserplaten en al aan den rand van den samenleving zich voorbereidend

aan den eind der beleg.

Eten heeft hij vooralsnog genoeg .

Na het laatste kunstmest schandaahl heeft hij geen afnemers meer voor zijne patatten,Volgens Rudy is dit westerse propaganda geuit door de Burgermeester

van Berkendaal om zijne standplaats te ontruimen na een vondst nader te noemen goederen ,Afgevoerd door de Belgische EOD.

De heren namen het er goed van getuighe de frituur, friegel en miekroweef ".

 

Dank je voor de tip.

Retgals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb in de koffietijd maar even gekeken maar (helaas) ging het over de maya kalender en de mensen die zich daarop hadden voorbereid.

al hadden ze wel mooie plekjes te pakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer was geen Jambers,

Die kerel met zijne bus had ik wel goed,Helaas voor hem heeft de Royal Navy dat eiland voor schietoefeningen !!

Dan die Inge in die communie ,Bij Ruigoord hier zaten die lui ook,Van die zweverige types.

Gisteren zaten ze bij occupy ,Vandaag in de koffie shop ,Morgen weer ergens anders,Mischien in en kraakpand

of daar kwamen ze vandaan?.

Doet mij denken aan een liedje Heen en Weer,Ojaa en een mop ! ken je die van die naar Frankrijk gingen? Nee? Ze gingen niet.

 

Anyway bedankt voor de tip.

Retgals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...