Vargas Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Hallo allemaal Mijn naam is Vargas en ik ben een nieuwkomer op dit forum. Ik ben zo blij om hier bij je te zijn. Hartelijk bedankt Vargas 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari Welkom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari 8 uren geleden, Vargas zei: Ik ben zo blij om hier bij je te zijn. Hartelijk bedankt hei,alweer een blij ei, bij deze een warm welkom van mij! groet, mevr.Grijpstra 🥚🤗 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
camino Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Welkom  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 17 februari Delen Geplaatst: 17 februari Wellom @Vargas  Wat fijn dat je zo blij bent bij ons te zijn, daar worden wij ook blij van. Wat is de reden dat je zo blij bent, waar snak je naar, wat hoop je hier te vinden, en waar mee kunnen we je nog blijer maken, ik zie uit naar je reactie.  Met een hele hartelijke groet, @JJ&A Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.