Ga naar inhoud
GENEGEERD

ik zoek al een tijdje naar coordinaten kaarten


mb508

Aanbevolen berichten

goede middag ik zoe nu al een tijdje coordinaten kaarten .

toen ik jaren trug bij de scouting zat gebruikten we deze maar ik krijg ze niet gevonden !

heeft iemand hier tips voor of weet een van jullie waar deze nog te koop zijn ? 

het leger gebruikt ze ook dacht ik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
21 minuten geleden, Niet-vege-mckroket zei:

Ik ben wel benieuwd, waarom specifiek een kaart met coördinaten. Wat is er mis met gewoon een goede (Nederlandse) kaart van de ANWB?

Met coördinaten kan je posities aangeven en vinden die niet op de kaarten van de ANWB of Google Maps staan. Op zee bijvoorbeeld werken we met coördinaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 2-2-2024 om 12:47, mb508 zei:

goede middag ik zoe nu al een tijdje coordinaten kaarten .

toen ik jaren trug bij de scouting zat gebruikten we deze maar ik krijg ze niet gevonden !

heeft iemand hier tips voor of weet een van jullie waar deze nog te koop zijn ? 

het leger gebruikt ze ook dacht ik .

Plattekaart.nl - Maak, download en print topografische kaarten op schaal van Nederland

Mocht je meer willen weten dan heb ik nog wel een aantal links voor je.Gps zou ik als luxr gebruiken,weinig kans dat in een oorlogssituatie de satellieten bereikbaar zijn voor burger doeleinden.Beter is het inderdaad een goed kompas en de bijbehorende vaardigheden in huis te hebben.Ik ehb zlefs als back up een sextant liggen en ja,die werken ook op land.

aangepast door Dutch moose
wat vergeten toe te voegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...