Ga naar inhoud
GENEGEERD

Shit als je echt moet


12gauge

Aanbevolen berichten

hahaha geweldig beschreven en ik denk inderdaad een mooie oplossing zo'n outhouse... Heb ooit ergens gezien dat ze het in de fik staken... dat lijkt me beter dan in de beerput gooien en zo je grondwater vervuilen (in case of SHTF natuurlijk)

 

sanitair afval ALTIJD benedenstrooms wegwerken, nooit in hoger gelegen gebied

verbranden kost trouwens heel veel brandstof een veld latrine zoals het leger gebruikte is het veiligst zover ik weet

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb pas op een ander forum ook wel een creatieve oplossing gelezen. Iemand opperde om kattenbakvulling in een vuilniszak te doen en daar de behoefte op te doen. Vervolgens omscheppen, net als katten doen. Vond het niet eens zo'n heel slecht idee voor echte nood en je kunt niet naar buiten.

Op de scouting hadden we trouwens op weekenden vaak een hudo, wanneer we midden in het bod verbleven. Het zelfde idee als een veld latrine: diep gat in de grond. 2 boomstammen in de breedte leggen en een stukje ingraven zodat je er tussen kunt zitten met je gat boven het gat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon een metalen bak gebruiken, paar latten er overheen en je kan er rustig op zitten mits ze je gewicht kunnen houden want anders is het vooral in shtf. en je in de shit zit vooral niet je hoofd laten zakken hahaha.

 

Zit die bak vol of begint het te stinken wat ook niet raar is ;-) dan een goede scheut benzine of diesel erop en lucifer op veilige afstand erin gooien en dan schuilen ;-) woef...goed uit laten fikken en daarna is alles weg. trekt wel wat attentie...maar weg is weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon een metalen bak gebruiken, paar latten er overheen en je kan er rustig op zitten mits ze je gewicht kunnen houden want anders is het vooral in shtf. en je in de shit zit vooral niet je hoofd laten zakken hahaha.

 

Zit die bak vol of begint het te stinken wat ook niet raar is ;-) dan een goede scheut benzine of diesel erop en lucifer op veilige afstand erin gooien en dan schuilen ;-) woef...goed uit laten fikken en daarna is alles weg. trekt wel wat attentie...maar weg is weg!

 

dat was mijn idee dus ook! gewoon de hens er in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...