Seraphine Geplaatst: 14 augustus 2022 Delen Geplaatst: 14 augustus 2022 Hahaha, ik moet al lachen terwijl ik dit typ, maar here goes nothing. Zijn er dating apps of sites met gelijkgestemden? Alleen is ook maar alleen, en het lijkt me wel zo handig als je op dezelfde lijn zit met iemand. Iets met snel voor wappie worden uitgemaakt 😂 Thanks! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 15 augustus 2022 Delen Geplaatst: 15 augustus 2022 Op 14-8-2022 om 19:23, Seraphine zei: Hahaha, ik moet al lachen terwijl ik dit typ, maar here goes nothing. Zijn er dating apps of sites met gelijkgestemden? Alleen is ook maar alleen, en het lijkt me wel zo handig als je op dezelfde lijn zit met iemand. Iets met snel voor wappie worden uitgemaakt 😂 Thanks! Dit forum?! Op Telegram zijn er groepen. Ik heb gemerkt dat op de groepen met de wakkere ook aardig wat preppers zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
candyman Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 Zit je inbox al vol? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 24 oktober 2022 Delen Geplaatst: 24 oktober 2022 Voor wie plannen heeft om "de markt op te gaan" wat mogelijke overdenkingen vooraf: https://www.frontnieuws.com/een-prik-geen-afspraakje-de-gevaccineerden-als-de-nieuwe-leprozen/ "Wie had ooit gedacht dat ‘vaccinstatus’ voor een groot deel van onze natie zo centraal zou komen te staan bij het cultiveren van nieuwe vriendschappen en liefdesrelaties?”, Tja, en weer een onderwerp voor het "wensenlijstje" ! 😜 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.