Lydi Geplaatst: 3 maart 2022 Delen Geplaatst: 3 maart 2022 Hallo, Wie van jullie heeft een goed adres om gevacumeerd voedsel te kopen? Denk aan droge peulvruchten, rijst ed. Dan hoef ik ze niet allemaal los te gaan vaccumeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JHaas Geplaatst: 23 juni 2022 Delen Geplaatst: 23 juni 2022 De chef cuisinne hier had laatst allerhande meel en bloem gekocht op internet bij een website die iets met 'noten' in de naam had. De prijzen waren veel beter als de supermarkt of de sligro. Ik kan evt. naar een etiket zoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 27 juni 2022 Delen Geplaatst: 27 juni 2022 Op 24-6-2022 om 01:51, JHaas zei: De chef cuisinne hier had laatst allerhande meel en bloem gekocht op internet bij een website die iets met 'noten' in de naam had. De prijzen waren veel beter als de supermarkt of de sligro. Ik kan evt. naar een etiket zoeken. Graag😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
food prepper Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 zelf bulk kopen en zelf in portie vacumeren. ik doe het al jaren en lekker rouleren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tharifas Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Als je iets zoekt dat je (nadat je het in een Mylar zak met een vochtvreter en een zuurstofvreter hebt gestopt) voor ongeveer 25 jaar kan bewaren voor een zeer schappelijke prijs zou ik het hier proberen: https://www.aardappelenbezorgen.nl/gedroogde-peulvruchten Ik heb zeer positieve ervaringen ermee, en alles kan direct worden verwerkt. Ook lekker goedkoop, en alle peulvruchten die hij in het assortiment heeft kun je op deze manier minstens 20-25 jaar eetbaar houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mike sparrow Geplaatst: 6 januari 2023 Delen Geplaatst: 6 januari 2023 Dus je trekt ze vacuüm met vochtvreter?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tharifas Geplaatst: 7 januari 2023 Delen Geplaatst: 7 januari 2023 Je trekt ze vacuum met een zuurstofvreter. De vochtvreter is om voedselvergiftiging te voorkomen. Je neemt een Mylar-zak, vult die tot ongeveer 3/4 vol, daarna stop je een vochtvreter en een zuurstofvreter erin, druk zo snel mogelijk zoveel mogelijk lucht eruit en smelt hem daarna dicht met bijvoorbeeld een strijkijzer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
food prepper Geplaatst: 5 februari 2023 Delen Geplaatst: 5 februari 2023 Op 3-3-2022 om 19:24, Lydi zei: Hallo, Wie van jullie heeft een goed adres om gevacumeerd voedsel te kopen? Denk aan droge peulvruchten, rijst ed. Dan hoef ik ze niet allemaal los te gaan vaccumeren. rijst vacumeren in vacuüm zakken is ........... rijst prikt gaatjes in het plastic met gevolg weg vacuüm... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.