nvd72 Geplaatst: 10 september 2012 Delen Geplaatst: 10 september 2012 ik ben nog opzoek naar een goed hecht setje om mijn fak mee aan te vullen. nu kan ik natuurlijk voor naald en draad gaan, maar ik heb ook gehoort van een soort nietjes? heeft iemand toevallig ervaring met deze nietjes? wat zijn de voor en na delen tegen over naald en draad. en zijn er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van 1 van de 2? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sormano Geplaatst: 10 september 2012 Delen Geplaatst: 10 september 2012 Ik ben benieuwd wat hier gaat komen... ik heb zelf een pocket naaisetje gekocht hiervoor en voor kleding repair o.i.d. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 10 september 2012 Delen Geplaatst: 10 september 2012 Hoi nvd72, Zie pm! Groetjes nurse Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 10 september 2012 Delen Geplaatst: 10 september 2012 Er is hier op het forum al eens eerder iets geplaatst over hechten,nieten of lijmen. Moest even zoeken maar heb het gevonden, zie medisch en verzorging http://preppers.nl/forum/threads/521-EHBO-set Groet nurse Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 10 september 2012 Delen Geplaatst: 10 september 2012 Zie ook deze draad iedereen kan naaien en nieten is een stuk lastiger....ook vrij oppervlakkig. Dus diepe wonden kun je er niet mee hechten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 10 september 2012 Delen Geplaatst: 10 september 2012 He twee zielen 1 gedachten We hebben het zelfde draadje KS Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 10 september 2012 Delen Geplaatst: 10 september 2012 He twee zielen 1 gedachten We hebben het zelfde draadje KS Hechtdraadje zeker:p Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 10 september 2012 Delen Geplaatst: 10 september 2012 Hechtdraadje zeker:p Hahaha;) ik denk het! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 10 september 2012 Delen Geplaatst: 10 september 2012 Hechtdraadje zeker:p Scherp hoor! Haha! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.