Miranda Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 Als je bijvoorbeeld melkpoeder in blik koopt, kun je dat dan alsnog in een mylarbag met oxygen absorber verpakken en blijft het dan langer goed dan in het blik? En geldt dit dan voor alle voedsel? Alvast dank voor jullie antwoord. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 november 2020 Delen Geplaatst: 24 november 2020 Welkom @Miranda misschien dat @mevr.Grijpstrahet je kan vertellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 24 november 2020 Delen Geplaatst: 24 november 2020 Op 3-11-2020 om 12:07, Miranda zei: Als je bijvoorbeeld melkpoeder in blik koopt Hallo Miranda, Jammer dat ik je berichtje niet eerder heb gezien ,ik hoop dat het antwoord nu nog op tijd komt! (Gelukkig maar dat onze forumspeurneus @JJ&A alle berichtjes goed napluist!) Melkpoeder wat in blik zit zou ik zeker niet overpakken, ook niet in mylar. De verpakking in het blik garandeerd de houdbaarheid zoals aangegeven. Ik heb melkpoeder uit blik nog wel veel later dan die datum kunnen gebruiken. Als je het blik opent komt er zuurstof bij en evt. verontreiniging , mijn advies is : niet doen. Zelf bewaar ik melkpoeder , gekocht in zakken ,gewoon in de originele verpakking en heb daar goede resultaten mee , ook tot ver na de datum ! De zakken bewaar ik dan weer in een groot blik, maar dat is ivm de muizen en niet vanwege houdbaarheid. Wel droog en donker bewaren,hoor! Met ander voedsel en mylar heb ik geen ervaring. groet,mevr.Grijpstra 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 5 december 2020 Delen Geplaatst: 5 december 2020 Op 24-11-2020 om 09:52, mevr.Grijpstra zei: Hallo Miranda, Jammer dat ik je berichtje niet eerder heb gezien ,ik hoop dat het antwoord nu nog op tijd komt! (Gelukkig maar dat onze forumspeurneus @JJ&A alle berichtjes goed napluist!) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .@JJ&A of @JJ&A groet,@mevr.Grijpstra of groet, @mevr.Grijpstra haha die @JJ&A heeft @mevr.Grijpstra een tip gegeven om nooit meer te vergeten, haha het is er nu in geheid. Deze neus heeft nog een hele hele kleine tip voor @mevr.Grijpstra , @mevr.Grijpstra die het heel goed doet, Als u een forum naam tikt,,,,, klik dan op het vakje wat dan verschijnt en dan zien we boven direct dat u aan de bel trekt, dat kan niet missen. Zie het verschil in uw berichtje. Groet, @JJ&A, Ik mag nu wel oppassen.🤔 Zo nu weer,,,, ON Topic Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 5 december 2020 Delen Geplaatst: 5 december 2020 (aangepast) @JJ&A, Dat @'tje had ik natuurlijk expres fout gedaan, suffie, om te kijken of je alles echt wel goed napluist... Mijn truc is dus gelukt , je bent erin gestonken met je speurneus 😂 , je hebt de fout keurig ontdekt, de test is geslaagd ! Maar ik neem je tip graag ter harte hoor, kijk maar 'k pas hem gelijk al toe : @Miranda, Sorry dat ik in je topic off-topic ga , maar dit compliment wilde ik @JJ&A graag even melden . groet,mevr.Grijpstra 6 december 2020 aangepast door mevr.Grijpstra Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miranda Geplaatst: 5 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2020 Hoi mevr. Grijpstra, Je antwoord is nog op tijd hoor. Ik heb inmiddels de Mylar zakken wel in huis, maar nog even niks mee gedaan. Goed om te weten dat ik die melkpoeder niet over kan doen in de zakken. Ik zou het beslist gedaan hebben, maar nu doe ik het dus niet. Heel erg bedankt voor je antwoord. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 5 december 2020 Delen Geplaatst: 5 december 2020 44 minuten geleden, Miranda zei: Ik heb inmiddels de Mylar zakken wel in huis, maar nog even niks mee gedaan Ga je de zakken wel voor iets anders gebruiken , heb je er ervaring mee ? Misschien overbodig want je zult zelf vast ook wel hier en daar gezocht hebben ,maar hier toch een link waar je ms iets aan hebt https://broodsmakelijk.nl/gereedschap/mylar-zakken Nogmaals ,ik heb zelf geen ervaring met mylar zakken ,wat ik niet in de originele verpakking wil bewaren vacumeer ik meestal wel. Behalve zaken in poedervorm , die probeer ik zo "los "mogelijk te bewaren, (dus niet proppen!) Veel succes met het aanleggen van je voorraad en euh Miranda, denk aan het @'tje ,he ? 😄 ( kreeg hier zelf laatst ook een goeie tip over....) groet,mevr.Grijpstra Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wandering neone Geplaatst: 7 december 2020 Delen Geplaatst: 7 december 2020 ik dacht dit al ergens gepost te hebben, dus maar nog eens https://www.mylarshop.com/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.