TyrionLannister Geplaatst: 1 mei 2020 Delen Geplaatst: 1 mei 2020 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Albis Geplaatst: 3 mei 2020 Delen Geplaatst: 3 mei 2020 Interessant hoe de prepper zich heeft voorbereid, al vind ik de beeldvoering niet zo prettig kijken. Geen stabiele camerahouding in ieder geval. Wat wel grappig is om te zien, is dat de interviewster zich geen raad weet met haar houding. Ze wordt zelf ook gefilmd en daarbij voelt ze zich niet echt op haar gemak. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Een grote verandering in zijn leven. Brad Harris from Full Spectrum Survival discusses pointers for affordable prepping and survival for those who don’t have a ton of excess cash: https://www.brighteon.com/31ee1218-cb83-414c-91e1-aaec9314c8b2 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vheeswijk Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Voor de Preppers hier die zich (toch stiekem) willen voorbereiden op de "Global Reset" THE "GLOBAL RESET" HAS ALREADY BEGUN. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast anoniem Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 2 uur geleden, vheeswijk zei: Voor de Preppers hier die zich (toch stiekem) willen voorbereiden op de "Global Reset" Heb je een korte samenvatting want ik vind 9 uur aan audio best wel fors. De plaatjes op de site geven niet echt een positief beeld. Waar ik vooral nieuwsgierig naar ben is de onderbouwing van de 8 claims op de frontpage. Met 10% van de wereldbevolking die volgens de link gaat overblijven hebben we vermoedelijk het klimaatdoel wel behaald dus ik zie toch ook een positief punt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.