daisy Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 SInger simanco disc gezien, misschien iemand belangstelling? Het zijn verschillende soorten naai patronen schijfjes die in toenmalig luxere modellen singer naaimachine's geplaatst kon worden,de buitenranden van deze schijfjes zijn elk verschillend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 Ik tel hier al 20 ouderwetse spoeltjes! Marktplaats 771463093 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 Goeie tip Dick! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daisy Geplaatst: 29 januari 2014 Delen Geplaatst: 29 januari 2014 Een Singer krukje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 30 januari 2014 Delen Geplaatst: 30 januari 2014 Die Singer krukjes zijn relatief zeldzaam. Een collectors item. Maar zie je dat ze de zitting vervangen hebben? Het is daardoor een vrijwel waardeloos krukje, waar ze uiteraard toch een top prijs voor vragen. In de VS worden mooie Singer naaimachines zo schaars, dat ze slechte Singers opnieuw spuiten en van nieuwe decoratie voorzien. Ook iets om in de toekomst alert op te zijn. Gezien de lage Nederlandse prijzen, verwacht ik hier voorlopig nog geen neppers. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daisy Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 @Dick Wat heb je toch veel interessante kennis in huis! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 @Daisy. Ik heb nog veel meer interessante onkunde in huis. Wees blij dat je daar niet mee geconfronteerd wordt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daisy Geplaatst: 7 februari 2014 Delen Geplaatst: 7 februari 2014 Even een stom plaatje posten: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 Een Singer geeft je altijd steun en zorgt ervoor dat je niet omvalt; http://www.granny-miller.com/wp-content/uploads/2013/03/Singer-Sphinx-Sewing-Machine-Head-Book-Ends.jpg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Dat plaatje van Daisy zou ik best als grote poster willen hebben, voor aan de wand. Wat een knappe montage! En Dick, je geeft wel een mooie verbale draai aan dat gruwelijke gegeven van zo'n doorgezaagde Singer. Die oma Miller die komt echt niet bij mijn Singers in de buurt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 @Emmy. Je hebt helemaal gelijk. Een kapotte Singer kan het niet zijn geweest, want die bestaan niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Een kapotte Singer is een contradictio in terminus :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daisy Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Hallo Emmy, Hier is de grootste afbeelding van het plaatje wat ik kon vinden. Geen posterformaat, maar dr kan een lijstje omheen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Leuk Daisy! Hij zit al in een lijstje, even door photoshop gehaald en nu wacht hij op een spijkertje. Bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten