Stuudje Geplaatst: 11 januari 2014 Delen Geplaatst: 11 januari 2014 Jaaa, het is gelukt, vanmiddag komt mijn Singer! Ik had Singer-expert Dick gevraagd me te helpen zoeken naar een Singer. Lastig is wel dat ik als ik ergens op af ga dat met fiets of OV moet doen maar Dick vond een Singer bijna bij me om de hoek. Na wat overleg en onderhandelen komt deze Singer vanmiddag naar mij toe. Nieuwsgierig wacht ik af. Heeeel nieuwsgierig. Deze Singer komt met koffer, en dat vind ik erg leuk. Ik spaar namelijk koffers. Liefst van die karton-achtige vakantiekoffers in de kleuren rood(voorkeur) blauw, groen, maar ik heb ook andere koffers. Groot, klein, maakt niet uit, dus mochten jullie zulke koffers tegenkomen,geef me een seintje alsjeblieft. Een Singer in een koffer past wel goed bij mijn koffergekte. De naaimachine moet weer handmatig gemaakt worden, maar daar kan vast iemand wel bij helpen. Ondertussen maak ik een lijstje wat ik allemaal nog wil/moet/ga verzamelen rond de naaimachine. Garen natuurlijk, scharen en kartelscharen, naalden, nog een Singer natuurlijk... Ik ben helemaal hyper. Groet,Stuudje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 11 januari 2014 Delen Geplaatst: 11 januari 2014 En nu sip. Kink in de kabel...meneertje kwam niet met een oude Singer maar met een nieuwerwetse naaimachine aan. Probeerde me een plezier te doen met iets nieuws. duh. Maandag zal hij het om gaan ruilen. Ik wacht af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daisy Geplaatst: 11 januari 2014 Delen Geplaatst: 11 januari 2014 Oh, dat is balen! Moet je langer wachten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 11 januari 2014 Delen Geplaatst: 11 januari 2014 Een nieuwe???? Ze snappen het echt niet. Welkom bij de Singer Gekkies Stuudje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 12 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Gelukkig is het bijna maandag, want die van het plaatje ziet er puntgaaf uit, met zo'n glanzend vliegwiel. Welkom bij de Singerclub! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten