Ga naar inhoud
GENEGEERD

hoe vaak gebruik jij je mes?

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Ik zelf gebruik mijn dagelijks meerdere malen vooral op en rond de boerderij, en ga niet priegelen aan verpakkingen gebruik hem dan ook.

maarja ben dan ook wel een beetje verslaaft aan mijn trusty fixed blade bij elk excuus gebruik ik hem

Geplaatst:

Zo vaak als nodig. Dus soms een hele week niet, soms elke dag.

Het is een beetje als met een reserve band. Vaak niet nodig, maar zonder wil je ook niet.... Maarja, geldt dat niet voor de meeste zaken "preps" gerelateerd?

• 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

ik heb altijd een zakmes en inklapbaar schaartje bij me, als je bijvoorbeeld iets moet snijden onderweg ( het kan brood of touw zijn ) het is altijd handig om er minimaal één bij je te hebben, ook dat schaartje is fijn ( en staat een stuk minder agressief als een mes ). Ik gebruik mijn mes bijna dagelijks, zoals om touwtjes of brood te snijden, of hout iets te schrapen ( bijvoorbeeld als er zo'n raar haakje aan zit waar ik me aan irriteer )

en of je hem nou dagelijks gebruikt of niet het is altijd handig om er eentje bij je te hebben, zowiezo al voor het geval dat . . .

• 2 weken later...
  • 9 maanden later...
Gast Peerke
Geplaatst:

Bijna altijd 2 SOG zakmessen op zak. En een vast mes in welke rugtas dan ook. Mes wordt dagelijks gebruikt voor van alles en nog wat.

Gewoon handig onmisbaar gereedschap.

• Nieuwe aanmaken...