bjo1998 Geplaatst: 4 december 2013 Delen Geplaatst: 4 december 2013 hallo iedereen , ik zie dat redelijk wat prekers een zakmes bij zich dragen maar hoe vaak wordt dit gebruikt bij jullie in het dagelijkse leven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 4 december 2013 Delen Geplaatst: 4 december 2013 Ik zelf gebruik mijn dagelijks meerdere malen vooral op en rond de boerderij, en ga niet priegelen aan verpakkingen gebruik hem dan ook. maarja ben dan ook wel een beetje verslaaft aan mijn trusty fixed blade bij elk excuus gebruik ik hem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Zo vaak als nodig. Dus soms een hele week niet, soms elke dag. Het is een beetje als met een reserve band. Vaak niet nodig, maar zonder wil je ook niet.... Maarja, geldt dat niet voor de meeste zaken "preps" gerelateerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 ik gebruik mijn mes zelf elke dag minstens 1 maal maar ja ik vind ook elk excuus goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 Elke dag, van touwtjes door snijden tot brieven/ verpakkingen openen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 16 maart 2014 Delen Geplaatst: 16 maart 2014 Dagelijks, twee spiderco's. Eentje die ik altijd bij me heb en eentje voor het openen van al die meuk die ik via internet bestel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 ik heb altijd een zakmes en inklapbaar schaartje bij me, als je bijvoorbeeld iets moet snijden onderweg ( het kan brood of touw zijn ) het is altijd handig om er minimaal één bij je te hebben, ook dat schaartje is fijn ( en staat een stuk minder agressief als een mes ). Ik gebruik mijn mes bijna dagelijks, zoals om touwtjes of brood te snijden, of hout iets te schrapen ( bijvoorbeeld als er zo'n raar haakje aan zit waar ik me aan irriteer ) en of je hem nou dagelijks gebruikt of niet het is altijd handig om er eentje bij je te hebben, zowiezo al voor het geval dat . . . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 26 juli 2014 Delen Geplaatst: 26 juli 2014 Elke dag voor alles waar het kan bij gebruikt worden... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rambi Geplaatst: 6 augustus 2014 Delen Geplaatst: 6 augustus 2014 Dagelijks. Verpakkingen, koord, food prep (maar niet zo vaak, vooral onderweg of even een pizza doorslashen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 9 mei 2015 Delen Geplaatst: 9 mei 2015 Bijna altijd 2 SOG zakmessen op zak. En een vast mes in welke rugtas dan ook. Mes wordt dagelijks gebruikt voor van alles en nog wat. Gewoon handig onmisbaar gereedschap. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten