Abel Geplaatst: 31 oktober 2013 Delen Geplaatst: 31 oktober 2013 Kleine tip voor de Feuerhand eigenaren. Ik zou iets willen toevoegen aan de handleiding van de Feuerhand (zie link) http://www.olielampen.nl/downloads/handleiding%20Feuerhand%20276.pdf Na het doven van de vlam kan ik aanraden om de lamp niet direct te sluiten, maar hem eerst te laten afkoelen. Bij mij zat de lamp laatst klem (gesloten) doordat de metalen onderdelen op elkaar zaten geklemd door krimp bij afkoeling. Ik kreeg de lamp met veel moeite open na uitvoerig te wrikken met een schroevendraaier. Anyway, misschien een bruikbare tip. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 31 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2013 Apart, dat heb ik nog niet meegemaakt. Als ik zo naar mijn drie stormlampen kijk, zit er speling genoeg tussen. Kan me voorstellen dat je hem voortaan op deze manier dooft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TREMOR Geplaatst: 21 november 2013 Delen Geplaatst: 21 november 2013 Ik had ergens gelezen dat uitblazen gevaarlijk is, daarom laat ik de vlam altijd doven door de lont naar beneden te draaien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 21 november 2013 Delen Geplaatst: 21 november 2013 Zowel het klemmen van onderdelen of rare ervaringen met uitblazen zeggen mij niets binnen mij eigen ervaringen met de Feuerhand. Waarom zou uitblazen gevaarlijk kunnen zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TREMOR Geplaatst: 22 november 2013 Delen Geplaatst: 22 november 2013 Op 10:22 zegt die vent dat het gevaarlijk is..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 22 november 2013 Delen Geplaatst: 22 november 2013 Tja, ik ben ook best bereid hem te geloven maar wil dan ook graag begrijpen waarom het gevaarlijk is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 23 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2013 Raar inderdaad, ik draai ze ook altijd heel laag, laat ze dan nog wat afkoelen en blaas ze dan uit. Bij de wat mindere stormlampen heb je nog wel eens dat ze niet willen doven door alleen het lont omlaag te draaien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten