Mr. Gold Geplaatst: 26 oktober 2013 Delen Geplaatst: 26 oktober 2013 Persoonlijk denk ik dat dit de beste tool is om voor, tijdens en na de shtf te kunnen leven. Gisteren ben ik op bezoek geweest bij onze SC man Heksenboot en werd mij dat nog meer duidelijk. Ik ondersteun zo het initiatief van de SC/PH dat ik er bijna ontroerd van wordt. Vanuit Preppers.nl zullen we deze initiatieven ook blijven ondersteunen waar mogelijk. Dat gezegd te hebben wens ik jullie een geweldig weekend toe. Met vriendelijke groet, Prepper Bert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 30 oktober 2013 Delen Geplaatst: 30 oktober 2013 PH is ook mijn enige Bug-Out optie en ik hoop iedereen ook te zien bij het canadameer WSHTF, mvg, MP PS: natuurlijk hoop ik ooit nog eens bij een SC aanwezig te zijn:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 2 november 2013 Delen Geplaatst: 2 november 2013 Thanx Bert. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
b5141975 Geplaatst: 10 oktober 2014 Delen Geplaatst: 10 oktober 2014 communiceren = netwerken in real life of via skype/google hangouts .... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 15 oktober 2014 Delen Geplaatst: 15 oktober 2014 ik zal tijdens een shtf (behalve ebola) proberen klaar te staan bij het canadameer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 15 oktober 2014 Delen Geplaatst: 15 oktober 2014 Homerun kom jij niet ook uit brabant? Dan is er een eerste meeting bij gilze Canadameer is tweede meeting point Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 16 oktober 2014 Delen Geplaatst: 16 oktober 2014 Als lid van groep Zuid-Holland @lindaja zou het mooi zijn als we op die route mss nunspeet ertussen kunnen plakken..als er groepsleden naar het noorden willen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 Sneeuwball effect Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 17 oktober 2014 Delen Geplaatst: 17 oktober 2014 nee lindaja ik kom uit Rdam. en ik zal even kijken hoe dat werkt met welke route dat is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 2 november 2014 Delen Geplaatst: 2 november 2014 Mensen. Als je naar Gilze gaat, waarom dan nog verder naar Nunspeet of Canadameer? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 3 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2014 Gilze is te kostbaar om langere tijd te verblijven. Ik denk dat zelf als TSHTF we gewoon moeten dokken om daar te kunnen staan Gekheid natuurlijk. Op zich is Gilze best een hele goede locatie en is het niet nodig om naar het Noorden te trekken. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat en paar mensen wel die kant op zullen gaan als het zover zou komen gewoon om te kijken of daar ook een groep zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 3 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2014 En oh @Homerun (ja ik weet dat dat hier niet werkt). Misschien kun je kijken of je een aantal mensen in je directe omgeving kunt vinden met wie je naar Gilze kunt gaan. Dus eerst een klein groepje formeren in jouw buurt en dan door naar de grotere groep. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten