Gast DickBerts Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Ik ben een enorme liefhebber van stilte en rust, maar niet bij de Singer gekkies! Dat doet namelijk geen recht aan de enorme prep waarde die een goeie hand- of trap Singer heeft. Toen ik een jaar of zes geleden begon met het kopen van een paar hand Singers om daar eventueel een crisis bedrijfje mee te beginnnen, vond ik dat ook zelf een behoorlijk vergezocht idee. Maar inmiddels wordt een langzaam maar langdurig afglijden naar een soort jaren dertig situatie (mogelijk met maar een paar uur per dag stroom of erger) steeds waarschijnlijker. Ik heb al vaak geroepen, dat het aanbod van mooie Singers op Marktplaats griezelig snel terugloopt. Zelfs het aanbod van wrakken, daar zijn er nog wel meer dan genoeg van, lijkt iets terug te lopen. Ik ben de aantallen aan het bijhouden. Ik zal jullie er nader over berichten. Of iemand het leest is helaas de vraag..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Het is jammer dat er geen signaaltje komt, geen berichtje als er nieuwe post in dit gedeelte is. Zou dat niet te regelen zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 22 oktober 2013 Delen Geplaatst: 22 oktober 2013 Helaas niet te regelen Emmy. Ik kijk zelf regelmatig in de groepen of er wat te beleven valt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 22 oktober 2013 Delen Geplaatst: 22 oktober 2013 Ik probeer ook geregeld hier te kijken. Dick heeft me goed opweg geholpen. Inmiddels ruim voorzien in goede/nette/werkende Singers. En ja, ik kan er goed mee overweg..... Ik zoek alleen nog 2 reserve spoeltjes van een 127/128 model Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 23 oktober 2013 Delen Geplaatst: 23 oktober 2013 Dit is wel een leuke Singer site : http://singers-and-featherweights.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 23 oktober 2013 Delen Geplaatst: 23 oktober 2013 @prepass. Ik zit ook niet zo dik in mijn lange spoelen, maar als ik wat zie..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten