samurai Geplaatst: 9 juni 2013 Delen Geplaatst: 9 juni 2013 Topic voor discussie over prepper zaken in de regio Drechsteden. Focus ligt op rampen, discussie over steden, winkels voor prepspullen, lokaties geschikt voor survival en bugout, en aanverwante zaken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 16 juni 2013 Delen Geplaatst: 16 juni 2013 Wat betreft zaken die survival/prep-spullen verkopen heb ik persoonlijk zeer goede ervaringen met Benscore in Rotterdam-centrum (vroeger Dump2000). Helaas wordt er ook troep verkocht, maar de medewerkers zullen dat ook eerlijk tegen je zeggen als je ernaar vraagt. Mijn ervaring is dat de medewerkers goed weten wat ze verkopen (dus geen nietswetende studenten), en ik heb al meerdere dingen later weer geruild zonder dat ze daar ook maar een beetje moeilijk over deden. Ik bestel er ook vaak spullen die ik dan 4 weken later kom halen, want verzending beneden 100 euro kost verzendkosten. Ik kijk dan gewoon in hun webshop wat ik hebben wil en bel ze of ze dat voor mij apart willen leggen. Zo weet je ook zeker dat ze het in huis hebben wanneer je gaat, want als ze het product niet hebben op het moment dat je belt bestellen ze het en hebben ze het een paar weken later zeker. Kost allemaal niks extra's. Dus al met al een aanrader. Gr. en suc6, Martin. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Bedankt voor de tip. In de voorstraat in Dordt vlakbij zaadhandel vreeken zit een dumpzaak maar die is niet helemaal je dat. De verkoper loopt continue achter je aan, alsof je wat wilt stelen, even goed rondkijken en denken en ideetjes opdoen is er weinig bij. Ik zal eens kijken bij die site die je noemt..Nog steeds niks dichtbij gevonden wat echt goed is.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Ik ben regelmatig te vinden bij outdoor XL in Barendrecht. En ben daar tevreden over, het is een hele grote overzichtelijke winkel en een behoorlijke keuze aan spullen, dus altijd wel prettig om even rond te snuffelen en dingen te vergelijken. http://www.outdoorxl.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
live2survive Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 @vempain, outdoor xl is wel een hele dure! De dump in Dordrecht is al heel lang een favoriet adres van me... Paans dump trouwens... Je moet hem alleen mee laten denken, vind hij tof! Maar ik begreep dat ze binnenkort de deuren moeten sluiten... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 Dat vind de eigenaar van wings dump in Spijkenisse ook altijd erg leuk. Voorheen zat hij ook in Vlaardingen en daar kwam ik al jaren regelmatig. Morgen na het werk gelijk maar eens bij de dump in Dordrecht kijken. Zeker nu ze nog open zijn. Is dit dezelfde dump die Samurai beschrijft? Dan breng ik ook gelijk een bezoekje aan vreeken:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
live2survive Geplaatst: 20 juni 2013 Delen Geplaatst: 20 juni 2013 Dat klopt vempain, das idd de dump op de voorstaat! En die in Spijkenisse is inderdaad heel tof, leuke website ook.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 23 oktober 2013 Delen Geplaatst: 23 oktober 2013 Die wings dump is echt goed ben er ook een geweest kocht daar mijn tas En benscore is mijn favorite dump winkel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 23 oktober 2013 Delen Geplaatst: 23 oktober 2013 Bee-prepared.nl is ook echt goed met leuke en goede spullen je kan wel beter bestellen want ik weet niet waar die winkel zit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 26 oktober 2013 Delen Geplaatst: 26 oktober 2013 Heb eens op bee-prepared.nl zitten kijken en volgens mij zitten ze in: Bee-prepared D. van Dooren BV Cockeveld 8 5672 AE Nuenen NL Weet nu even niet waar nuenen ligt, maar niet in Dordt, ver weg?? ;-) Ik heb op de website van wings dump gesnuffeld, zie een groot aanbod, het leuke is dat als je wat ziet op de website je daarvoor naar de winkel kan om uit te testen of te bekijken, het is toch anders zo in het echie.. Zo aan jullie reviews te lezen is wings dump de manier om zowel via webshop als live een beetje af te stemmen, als het om afstand en reistijd gaat. De dump in de voorstraat van Dordt zou een af en toe langs gaan zijn als ik naar snoepwinkel Vreeken ga.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maus1978 Geplaatst: 12 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Ik ben een tijdje geleden in Zundert (bij Breda) bij de dump geweest, werd daar goed geholpen. Dit is de link naar hun website. http://www.dumpcompany.com Onlangs ook iets via de webshop gekocht en dit ging ook perfect. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten