Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Nah, breek me de bek niet open. Paarden in je varkenshamburger, zeer actueel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 25 februari 2013 Delen Geplaatst: 25 februari 2013 Vraag je je toch af wat er niet allemaal nog meer in zit, varkensvlees uit China blijkt straks je eigen huisdieren in te zitten, hond en kat?? Ik denk dat mijn vooroordelen niet alleen mbt vlees, maar alle produkten uit de supermarkt zo langzaam worden bevestigd in meerder mate. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
caroline Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Tja, weten wat je eet wordt steeds lastiger Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jens Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 O.a. is dat dus de reden, dat we geen vlees meer eten. Kippen met salmonella, varkens met de varkenspest, vis met hormonen, jakkes. En dan die mensen, die zeggen: ja, maar je moet je kip ook wel goed gaar laten bakken.... Ik wíl helemaal niets eten, wat ik eerst moet steriliseren, voordat het veilig is om te eten.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 8 maart 2013 Delen Geplaatst: 8 maart 2013 Ja bizar toch dat er zoveel troep overal in zit. Ook in groenten trouwens net zo goed. En dan alle mythes die in stand worden gehouden over de diverse groenten, vleessoorten etc. Van varkensvlees krijg je pukkels, ja nee, dat ligt niet aan dat varken, maar aan de zooi die erin zit. Spinazie zit veel ijzer in, neuh valt best mee, dat is een verkeerde meting in het verleden geweest, ik geloof een kwestie van een komma verkeerd of zo. Je moet twee liter water per dag, neuh, dat was een stelling van Hitler en is achterhaald. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 24 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2013 bij mij gaat het niet enkel over troep of niet , ik geloof dat er in vega producten soms wel gmo's enzo inzitten maar dit is de reden dat ik al (iets ) meer dan een jaar vega leef http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren/article/detail/1744508/2013/11/21/Schokkende-mishandeling-varkens-en-biggetjes.dhtml Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten