JohnVonSchutz Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 De volgende meeting wordt al gepland eind feb. Ik ga iedereen een pm sturen om te kijken wie er nog mee gaat want ik heb van veel mensen niks meer gehoord. Anders kunnen andere mensen mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 Even vanuit gaand dat onze eerste ontmoeting goed gaat, waar gaan we dan voor ons weekend naar toe? Op zich trekt duitsland me wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hunter Geplaatst: 4 februari 2013 Delen Geplaatst: 4 februari 2013 als het misschien zo geregeld kan worden dat ik evt met iemand mee kan rijden dan ben ik heel erg gered . en voor de locatie maakt t mij niks uit als t maar gezellig en leerzaam word. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 5 februari 2013 Delen Geplaatst: 5 februari 2013 Ik ga mijn best doen om er in Nunspeet bij te zijn (als ik de zondag vrij kan krijgen) In mei heb ik een plek gereserveerd voor het (shelter camping ) kampeer weekend. Dit is een grote plek dus nog ruimte zat voor tentjes,slaapzakken etc etc. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 5 februari 2013 Delen Geplaatst: 5 februari 2013 Ik zal kijken of ik a.s. ook naar nunspeet kan komen. Eind mei lijkt me ook leuk maar dan hebben we ons weekendje al gehad. @ Hunter, waar kom je vandaan of waar wil je opgepikt worden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Hoop dat je komt naar nunspeet john. Ik moet zelf even kijken of het me lukt om nog te komen. Nu zuid amerika niet doorgaat en ik een nieuw rooster heb gekregen zijn nogal wat privileges omtrent vrije dagen iets wat opnieuw opgebouwd moet worden. Ik laat je deze week nog even weten ok Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Wat???? gaat brazilie niet door??? WTF!!. Niet dat ik je graag zie gaan, maar ik wens je wel het beste. Ja laat even wat weten hoe en wat, ga je dus mee op het bushcraft weekend?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 7 februari 2013 Delen Geplaatst: 7 februari 2013 Ja f#ktop sh#tzooi en nog wat dingetjes. Halve huisraad staat nu ergens bij de douane daar en kan nog een maand tot twee duren voor het vrijgegeven wordt om terug te zenden. Heb je mijn verhaal niet gelezen dan in de grote verhuizing? Ik ga mijn best doen, maar zoals ik al zei moet ik weer opnieuw mijn privileges opbouwen (ook wel een naaiatreek aangezien ik niet zo lang weg geweest ben maar ja). I let u know Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 7 februari 2013 Delen Geplaatst: 7 februari 2013 ik zoek het even op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Wat ik nog niet kan en nog niet gedaan heeft is touw maken. Iemand ervaring die hij wil delen in het weekend? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 Er komt waarschijnlijk een meeting in Alphen. Dit is zo een 4 weken voor ons tripje. Lijkt me een goed idee om daar aftespreken voor een kennismaking. Wie denkt hier ook zo over? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hunter Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 best ik sluit me daar bij aan, ik heb er in ieder geval zin in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hunter Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 @ johnVonSchutz ik sluit me daar bij aan, ik heb er in ieder geval zin in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hunter Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 o wat een dombo tik gewoon twee keer t zelfde ha ha ha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 21 februari 2013 Delen Geplaatst: 21 februari 2013 Geeft niet, ik praat ook tegen mezelf. BTW het weekend is al over 2 maanden maar er is nog steeds niet besloten waar we heen gaan. Ik zat er ook aan te denken om misschien even een konijn en/of kip via marktplaats te regelen in geval dat het strikken niks oplevert. Wie gaat er trouwens nog mee want van een aantal heb ik niks meer gehoord. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Volgens mij zijn sommigen alweer weg van de site Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 23 februari 2013 Delen Geplaatst: 23 februari 2013 Ja dat was mij ook al opgevallen. Sommige zijn al 2 maanden niet meer hier geweest, daarom lijkt het me wel zinnig om nog eens een keer te kijken wie er mee wil. Ik heb nog eens nederland, de ardennen en het harz gebergte af zitten wegen. Het grote nadeel van nederland vind ik dat je waarschijnlijk nergens ongestoord je gang kan gaan. Dat geld inmiddels ook wel voor de ardennen, 3 dagen het bos in verdwijnen en niemand tegen komen is gering. Als we naar het weer kijken zit er niet zoveel verschil in behalve dat Harz iets warmer is en iets meer kans op zon. http://www.klimaatinfo.nl/belgie/ardennen.htm http://www.klimaatinfo.nl/duitsland/harzgebergte.htm Na het zien van de deze link ben ik nog meer geintresseerd om hier eens te kijken http://www.thisisharz.com/nationaal%20park%20nl.html Ja ja, beren en lynxen geen gebied dus voor iedereen. We kunnen natuurlijk carpoolen om er heen te gaan. Ik zit er ook eventueel aan te denken om er op donderdag avond heen te rijden om maximaal gebruik te maken van het weekend. Laat maar weten wat jullie ervan vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 27 februari 2013 Delen Geplaatst: 27 februari 2013 5 dagen geleden gepost, ga ik alleen? Belgie is ook goed hoor.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Ik ga het helaas niet redden met vrij krijgen Stuur iedereen een pm john. Misschien helpt dat... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hunter Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 sorry jongens maar heb t heel druk met werk vandaar ik niet zo veel op t net te vinden ben maar heb nog steeds zin om erop uit te gaan. gaat s,morgens om 04.15 uur de deur uit en ben s,avonds pas thuis om vaak 20.00 uur en dan ben ik te moe om op t net te zitten maar jongens echt ik heb er zin in, dus laten we niet onze hoofden hangen met minder man of vrouw op pad is net zo gezellig en leerzaam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 28 februari 2013 Delen Geplaatst: 28 februari 2013 Jammer Jager dat je niet mee gaat maar ik ben blij dat hunter wel mee gaat. Misschien is een pmtje wel een goed idee maar ik heb zo een vermoeden dat er veel mensen die toch al niet meer online waren ook dan niet mee gaan maar dan kunnen we wel dingen uitsluiten. Waar wil jij heen Hunter? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hunter Geplaatst: 5 maart 2013 Delen Geplaatst: 5 maart 2013 @johnvonschutz waar we heen gaan maak me niet zo veel uit als t er maar groen genoeg is want city survival doe ik al elke dag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 Ik heb castaway, willieman en jalemari vorige week een pm gestuurd. een afzegging en 2 keer nog niks gehoord. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Zover zijn het alleen jij en ik Hunter. Wordt vast leuk. Alleen als ik naar buiten kijk en op webcams kijk in de gebieden waar we heen kunnen dan zie ik dit weekend wel iets anders voor me dan we eerst voor ogen hadden. Ik denk dat het nu iets meer survival/bushcraft wordt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 26 maart 2013 Delen Geplaatst: 26 maart 2013 69 leden, en alleen wij 3-en zijn actief??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten