backschless Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Komt eraan Assim hoop voor het einde van de week een adresje te hebben want mogenlijk heb ik over 2 weken even geen internet:D:( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Update VPP meeting, De datum staat vast en wordt 20 Januari 2013 Locatie:Drunen (Duinweg hoek Klinkert) dit is geen cafe/restaurant maar een parkeerplaats aan de rand van het bos richting de duinen (dus GHB mee en hebben we meteen wat te eten en drinken;)) (Als het weer minder is zit er en straat verderop caferestaurant de Klinkert) Links: http://plattegrond-drunen.stadindex.nl/ http://nl.wikipedia.org/wiki/Drunen (voor openbaar vervoer + kleinen uitleg hieronder) Als je met het openbaar vervoer komt dan uitstappen in het centrum van Drunen bij de Beethovenlaan en deze volgen naar het oosten. Aan het einde van de Beethovenlaan rechts de Duinweg op en aflopen tot je aan het water komt, hier overheen en denk dan zo'n 200mtr de eerste straat rechts de Duinweg hoek klinkert in (op de plattegrond de weg met de "rotonde" ) en de tweede weg is de weg met het cafe. De wandeling van het centrum naar de place to be is ongeveer 2 km lopen dus goed te doen voor ons preppers. Graag aanmelden onder groepen bij VPP Brabant in het nieuwe draadje aanmeldingen (alleen naam is goed). Met vriendelijke groet, Backschless Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 wauw backschless je hebt echt je best gedaan en echt goed maar even een vraagje hoelaat moeten wij er zijn en tevens als iemand langs vught moet kan die met een auto ofzo ophalen van station als het kan, stuur dan een PM Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 De tijd das een goeie Assim, rond 10 uur half 11 das mooi rond lunchtijd als iedereen verzameld is en voor degene met ov hoeven dan niet al te vroeg op Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 amaai, ik kom er net achter dat ik die nacht pas rond 4:30 thuis ben. zou 13:00 uur niet een betere tijd zijn? *bloos* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Dan zetten we het op 13 uur hoe laat haal ik je uit bed;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 17 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2012 Oke, opgeschreven in mijn agenda. Beloof niets, maar als ik geen migraine heb die dag, dan kom ik. Wel openbaar vervoer, anders ben ik veel te gestressed als ik met de auto kom. Lijkt me leuk tegenover mede preppers te staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten