Communicator Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Het lijkt mij wijs om eens te gaan denken over een bestuursvorm voor vpp brabant. om alles in goede banen te leiden. Wie heeft hier eventueel interesse in om aan deel te nemen, en in welke vorm? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Dat is niet mijn sterkste kant als ik eerlijk moet zijn ik ben meer het werkpaard, en ik zou ook niet weten waar te beginnen maar met een aantal mensen samen zou het wel lukken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Misschien eerst de sterke kanten en skills van de mensen op papier zetten en elkaar een beetje leren kennen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opreis Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 idd ,niet te hard van stapel lopen eerst elkaar eens leren kennen met een bestuur wordt het weer snel z''on officieel gedoe met statuten en vergaderingen/meetings e.d Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willieman Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Idd, eerst even meeten en dan beslissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 29 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Oke duidelijk. Ook hier lijkt mij dat een meeting op 'kennismakingsniveau' als eerste gewenst is. Laten we hier dan eerst een opzetje voor maken in de Brabant Meeting topic. Gr. TC Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten