Kans Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Zo om de groep langzaam wat leven in te blazen.. Omdat we waarschijnlijk redelijk dicht bij elkaar kunnen zitten is een cb verbinding waarschijnlijk goed mogelijk. Dus zijn er nog meer mensen die een cb werkend hebben? Grt Kans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opreis Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 bedoel je een 27 mc?of heb je een andere zender 27 mc zit ik al een tijdje over te dubben ja laat het wel weten als het zover is mzzl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 ik heb zulke dingen niet en ik weet niet hoe het werkt misschien iemand van jullie die een link ofzo heeft om een beetje te leren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 ik heb hier een werkende setup staan. ik heb ook een oproep gedaan op het forum voor VPP Brabant om een test te gaan doen: http://preppers.nl/forum/threads/2150-VPP-BRABANT-Communicatie-test-27Mc Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 april 2013 Delen Geplaatst: 17 april 2013 Ik vind dat het weer eens tijd word om een ronde te doen voor VPP Brabant. Ik ga een oproep plaatsen op het forum.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 10 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2013 We wachten het rustig af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten