Gast Dick Berts Geplaatst: 27 september 2012 Delen Geplaatst: 27 september 2012 Het ligt in mijn bedoeling om ergens rond de jaarwisseling een Singer dag bij mij thuis in Julianadorp aan Zee (gemeente Den Helder) te organiseren. Om te beginnen gaan we dan zo'n machine uit elkaar halen. Ik heb hier met een paar dames al een slapend crisis naaiatelier opgericht met hand- en trap Singers. Daar komen er ook een paar van. Heren zijn natuurlijk net zo welkom, mits ze vrouwvriendelijk zijn:D We hebben het hier nog wel over.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bloesem Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 Leuk Dick. Ik hoop er te zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 @Bloesem. Ha, ha, Bloesem. Gefeliciteerd met je eerste uiting op deze site. Leuk dat je komt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 Vind ik een leuk idee Dick! Zie tegen die tijd wel of ik kan komen ja of nee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaat Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Tof! Heb afgelopen weekend mijn eerste Singer helemaal uit elkaar gehaald, schoongemaakt en geolied. Verslavend! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Dit zou ik geweldig vinden, ben zo a-technisch en zou dit graag willen leren. Ik ben rond de jaarwisseling ook gewoon beschikbaar hiervoor en kan ook mensen vanuit het Noorden meenemen mocht dat nodig zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten