medan Geplaatst: 21 april 2012 Delen Geplaatst: 21 april 2012 het leek mij wel leuk om te kijken wat de gemiddelde messenmafketel in zijn of haar verzameling heeft zitten. en als een bepaald mes puur voor de verzameling is of als het ook gebruikt word. laat ik maar aftrappen met mijn eigen messen. sog seal pup - show stuk kabar usmc - show stuk kabar potbelly - gebruiks mes spyderco delica - gebruiks mes spyderco delica 4 - gebruiks mes spyderco manix - show stuk spyderco militairy (geheel zwart) - show stuk coldsteel spartan - show stuk kershaw skyline - gebruiks mes DAK kl92 ( victorinox) - gebruiks mes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 22 april 2012 Delen Geplaatst: 22 april 2012 5.11 Alpha schout-gebruik ZeroTolerance 0350-gebruik KershawChill-gebruik Coldsteel Recon Tanto-gebruik Spyderco Salt-gebruik Spyderco Bushcraft-gebruik Spyderco Delica blue-ongebruikt SpydercoDragonfly2 Salt-ongebruikt Spyderco Manix2Black-ongebruikt Spyderco SchemppRock-ongebruikt Esee Izula-gebruikt Esee3-gebruikt Esee5-ongebruikt Rat1 folder-gebruikt FallknivenF1 3G-ongebruikt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 22 april 2012 Delen Geplaatst: 22 april 2012 Spyderco Military Black G-10 S30V Plain Edge [EDC] Spyderco Military Orange (discontinued) [EDC] Spyderco Bob Lum Chinese Folder Nishijin Carbon Fiber handle [gebruikt] Spyderco Centofante II (discontinued) [tweedehands, gebruikt] Victorinox Ranger [EDC tas vriendin doch amper gebruikt] Victorinox Waiter [EDC, ex-sleutelbos] Victorinox Rambler [EDC, sleutelbos] Victorinox Pioneer Range Alox [ongebruikt doch geslepen] Opniel No.6 [ongebruikt doch geslepen] Ka-Bar Mini Dozier Pink Ribbon [EDC, gebruikt] EKA 100BL Executive [ongebruikt] Ontario RAT Model 1 Folder Satin Plain Edge desert handle [gebruikt] Lone Wolf Longhorn Ebano Wood Handle Plain Edge (discontinued) [gebruikt] Zero Tolerance 0300 Plain Edge [EDC] Smith & Wesson H.R.T. Badge Knife black serrated [EDC, jas doch ongebruikt] Cold Steel Recon 1 Tanto [gebruikt] Cold Steel Rajah II [EDC in tas] ESEE-5 Black Blade Plain Edge Green Canvas Micarta Handle [ongebruikt] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 22 april 2012 Delen Geplaatst: 22 april 2012 Mcusta Custom Limited LMC-1311D Kaeru (Frog) No.008 of 060; VG-10 core forge layered Stainless steel Damascus blade, African Ebony wood handle with Frog (Turquoise stone) and Lotus leaf inlays [ongebruikt] Vanwege de 1000 tekens limiet moest het in twee posts. Daarnaast wilde ik graag foto's toevoegen, maar het 'Insert Image' moet nog gefixt worden. (@admin) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 23 april 2012 Delen Geplaatst: 23 april 2012 Beetje oneerlijk verdeeld he J Driepinter....Je meisie n Victorinox Ranger in dr EDC.......En jij n ZT0300... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 23 april 2012 Delen Geplaatst: 23 april 2012 LOL. Sterker nog: het is een van de zeldzame dingen die ik haar asociaal eenzijdig forceer en verplicht. Ze was oorspronkelijk iemand die haar astma-inhaler niet eens EDC'de(!?) Ik heb haar verplicht haar inhaler en haar pil en mijn Ranger te allen tijde bij zich te hebben/dragen. Wilde in eerste instantie dat ze m'n S&W HRT Badge knife zou gaan EDC'en, maar dat is me helaas niet gelukt. Ze weet overigens dat het daar niet bij blijft Er moet nog een Maxpedition Micro of Mini Organizer of Altoid tin komen met onder andere een 4sevens zaklampje (Free Shipping Worldwide!) wat waterpillen plus container en een verbandje en dergelijke. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Armand Geplaatst: 24 april 2012 Delen Geplaatst: 24 april 2012 Ahhh...leuk...een greep uit het assortiment, waarbij ik me even beperk tot de gebruikers... Spyderco Dragonfly II Foliage Green Spyderco Dragonfly I Spyderco Ambitious Spyderco Salt H1 Mora ( Triflex, forest) Gerber Gator machete ( met zaagtanden) Victorinox Hunter/Victorinox Soldier Multitools, verschillende maar geen Leathermann of andere fancy merken, gewoon made in China CRKT Neck knife tanto Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 3 mei 2012 Delen Geplaatst: 3 mei 2012 Gister in de post gekregen......eindelijk binnen....Mn nieuwe Spyderco Ladybug Salt..(voor aan de sleutelbos) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 13 mei 2012 Delen Geplaatst: 13 mei 2012 vandaag besteld een esee 6 om de potbelly te vervangen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 14 mei 2012 Delen Geplaatst: 14 mei 2012 Daar ga je zeker geen spijt van krijgen Medan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 14 mei 2012 Delen Geplaatst: 14 mei 2012 ja dat hoop ik, ik heb verder geen ervaring met esee maar heb er veel goede dingen over gehoort. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 15 mei 2012 Delen Geplaatst: 15 mei 2012 Ja ik vind ze geweldig, heb de Izula de 3 en de 5(al heb ik de 5 nog nooit gebruikt) Ze zijn echt onverwoestbaar en houden de scherpte lang. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 19 mei 2012 Delen Geplaatst: 19 mei 2012 heb vandaag de esee 6 het bos mee in genomen en moet eerlijk zeggen dat ik verliefd ben.. ik vond hem vanuit de doos wel aan de botte kant maarja daar is zo wat aangedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 19 mei 2012 Delen Geplaatst: 19 mei 2012 nice one...nog ff n linkje van Esee met de juiste slijp angle(waarschijnlijk wist je dat al) http://www.eseeknives.com/faq.htm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 19 mei 2012 Delen Geplaatst: 19 mei 2012 hehe nee dat wist ik nog niet, ik ben zelf geen ster in slijpen dus dat besteed ik meestal uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 24 juni 2012 Delen Geplaatst: 24 juni 2012 Heb m'n Recon Scout verkocht. (M'n Mcusta staat overigens ook te koop, maar daar zal geen prepper in geïnteresseerd zijn, meer ter info/update) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Heb een ESEE-5 aangeschaft Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
demontazor Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Ik gebruik al mijn messen die ik koop, en als ze niet voldoen, na mijn eigen aanpassingen, gaan ze er uit. Iedereen is altijd op zoek naar het ideale mes en de weg er naar toe is lang, en als je denkt het gevonden te hebben, komt er weer een nieuwe uit die je "moet" hebben. Busse Boss Jack met Custom kydex Bark River Bravo 3V camo g10 Fallkniven F1 G3 met Custom kydex Fallkniven TK2 met Custom kydex Spyderco Military Spyderco Para mili Benchmade Pinacle titanium framelock Benchmade AFCK Coldsteel SRK carbon V John Ek commando Black Jack Highland Dagger Leatherman Ti Victorinox x4 Fiskars bijlen x3 Kukri en nog wat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sarapouly Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 :oohoh zit ik wel goed,ik heb maar een jachtmes! En hier zie ik zulke lange lijsten..nou mijn ene jachtmes die heeft een naam die bijna niet te vinden is op www maja hij is al 20 jaar oud. Cas is het merk. Wel mooi, later maak ik eens een foto en zet het hier ergens op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 Helaas niet in mijn verzameling maar in die van Oleg K.n prachtige Ken Onion die ik toch ff wou laten zien. http://picasaweb.google.com/OlegKonkov/KenOnion#5638131851174767138 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 @offgrid OK! Ik snap het! Ik maak meteen een nieuw draadje 'Wat staat er bovenaan op je wenslijst' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 Sinds gister aan mn verzameling toegevoegd:D...........De junglas van Essee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hunter Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 ik heb zelf hoofdzakelijk Duitse bajonetten uit ww2 en voor de survival een buck jacht mes , een mora mes , kapmes zal later wel wat foto,s maken en plaatsen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 @offgrid Gefeliciteerd met je fantastische aanschaf. Geef je me alwéér een idee voor een nieuw draadje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 11 december 2013 Delen Geplaatst: 11 december 2013 mijn verzameling bestaat uit : victorinox skipper victorinox hunter victorinox lock smith victorinox spartan leatherman c33 wenger ranger ( oht ) wenger biker opinel no 6 en een heleboel andere messen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten