QuickFix Geplaatst: 22 oktober 2015 Delen Geplaatst: 22 oktober 2015 vanaf volgende week heb ik dus twee multi-tools... *bloos* ... Wat moet je nou met twee multitools? Ik voel een [KARMA] aankomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 22 oktober 2015 Delen Geplaatst: 22 oktober 2015 Je raadt het nooit.... Krijg net een telefoontje... Er blijken dus toch nog eerlijke mensen te bestaan... wie had dat gedacht! na twee weken komt viccie nog op de proppen... vanaf volgende week heb ik dus twee multi-tools... *bloos* ... Oh wat een fijn nieuws! Dadelijk een in je linkerzak, en een in je rechter? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 22 oktober 2015 Delen Geplaatst: 22 oktober 2015 Hoe krijg je het voor elkaar!. Ach, je hebt nu gewoon 2 hele fijne tools in je bezit. Eentje voor in de grote bag en de ander voor op zak;) Spreek je snel op ts kerl;) C Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 oktober 2015 Delen Geplaatst: 22 oktober 2015 Je raadt het nooit.... Gefeliciteerd ! Klinkt als een review vergelijk welke bevalt nu beter ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.