Longmen Geplaatst: 30 juni 2015 Delen Geplaatst: 30 juni 2015 Een combinatie van een zaklamp, lijnsnijder, mes en fluit voor duikers, vissers & survival liefhebbers. Mij lijkt het meer iets wat 'in de weg zit' dan iets wat handig en effectief kan zijn. Maar ja, al met al wel een leuke gadget. Investeren in deze gadget is mogelijk via Kickstarter: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 30 juni 2015 Delen Geplaatst: 30 juni 2015 Het leuke er aan is dat je in de armband een sleutel kan wegstoppen . Als je gaat duiken weet je nooit waar je jou auto sleutel moet stoppen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 30 juni 2015 Delen Geplaatst: 30 juni 2015 Ik vind vooral dat fluitje handig, zeker onder water... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 30 juni 2015 Delen Geplaatst: 30 juni 2015 Puur tellsell. Een duikmes waarbij je twee handen nodig hebt om hem tevoorschijn te krijgen. Een duiklamp waarbij je twee handen nodig hebt om te wisselen van stand. Geen "spul" waar ik mijn leven van af ga laten hangen. Greener 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.