Loreen Geplaatst: 29 juni 2015 Delen Geplaatst: 29 juni 2015 Nou vraag ik me al de hele tijd wat af, maar ik wou niet off-topic gaan of overkomen als een zeur, maar ik denk/hoop dat het niet off-topic is, en ach een zeur ben ik toch wel Maar het proces dat in dit topic beschreven is, is toch geen wecken? Het is toch pas wecken als het NA het vullen van de potten nog verwarmd zou zijn? Ik ben echt verre van een weck-expert, vandaar dat ik het juist toch vraag Want zou de rabarber niet nog veel langer houdbaar zijn, als het na het vullen wel nog verwarmd zou zijn in een weckketel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bla Bla Geplaatst: 29 juni 2015 Delen Geplaatst: 29 juni 2015 Maar het proces dat in dit topic beschreven is, is toch geen wecken? Het is toch pas wecken als het NA het vullen van de potten nog verwarmd zou zijn? Ik ben echt verre van een weck-expert, vandaar dat ik het juist toch vraag Want zou de rabarber niet nog veel langer houdbaar zijn, als het na het vullen wel nog verwarmd zou zijn in een weckketel? Je hebt helemaal gelijk hoor. Wat topicstarter heeft gedaan is namelijk inmaken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.