Loreen Geplaatst: 8 juli 2015 Delen Geplaatst: 8 juli 2015 Met zelf slingers ophangen enzo ook...blabla Toen ik net probeerde mijn kat (kat ja) buiten te laten dacht ik dat ik wellicht niet half bezopen was, maar helemaal, maar blijkbaar ben ik nuchter genoeg om al die reacties die in mijn hoofd opkwamen niet te typen. Sjezus wat ben ik trots op mezelf. En zo, blabla. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 8 juli 2015 Delen Geplaatst: 8 juli 2015 Toen ik net probeerde mijn kat (kat ja) buiten te laten dacht ik dat ik wellicht niet half bezopen was, maar helemaal, maar blijkbaar ben ik nuchter genoeg om al die reacties die in mijn hoofd opkwamen niet te typen. Sjezus wat ben ik trots op mezelf. En zo, blabla. Wat leuk dat je poes Katja heet zeg........... shit...maakte ik nou net een "loreentje" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 8 juli 2015 Delen Geplaatst: 8 juli 2015 Wat leuk dat je poes Katja heet zeg Nou, die opmerking vind ik wel een beetje Kut ja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 8 juli 2015 Delen Geplaatst: 8 juli 2015 Is het nou het late-night forum? ik ga het niet doen maar iemand zou de taak opzich moeten nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 8 juli 2015 Delen Geplaatst: 8 juli 2015 Is het nou het late-night forum? ik ga het niet doen maar iemand zou de taak opzich moeten nemen. Ik heb al dansjes gedaan vanavond!!! Niet in een tutu overigens, maar dat maakt niet uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 8 juli 2015 Delen Geplaatst: 8 juli 2015 Ik heb al dansjes gedaan vanavond!!! Niet in een tutu overigens, maar dat maakt niet uit. In een cat suit ? oehwhaa.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 9 juli 2015 Delen Geplaatst: 9 juli 2015 is er ook nog een foto van dat karretje..ben erg benieuwd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
**Royale** Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 In één Woord: RESPECT:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elloco999 Geplaatst: 22 juli 2015 Delen Geplaatst: 22 juli 2015 Leuk verslag, krijg zelf ook zin om er weer eens op uit te trekken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.