bot mes Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Mijn beste prestatie tot nu toe is een met de hand gedraaid touw van stoffen poetsdoeken, het ziet er niet uit maar het kan mijn lompe gewicht hebben (95kg) Nadeel is dat ik het touw niet overal even dik heb kunnen krijgen dus er zitten wel zwakke plekken in. Helaas had ik te weinig materiaal voor een 3 strengs maar met een 2 ben ik ook best tevreden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 9 juni 2015 Delen Geplaatst: 9 juni 2015 Mooi genoeg om bij brand uit de eerste verdieping via het raam naar beneden klimmen. Goede oefening vind ik om van allerlei materialen touwen te maken. Mooi man Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 9 juni 2015 Delen Geplaatst: 9 juni 2015 Mooi genoeg om bij brand uit de eerste verdieping via het raam naar beneden klimmen. Goede oefening vind ik om van allerlei materialen touwen te maken. Mooi man Ik heb het met mijn haar gedaan, sommige van jullie hebben het resultaat gezien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 9 juni 2015 Delen Geplaatst: 9 juni 2015 Ik heb het met mijn haar gedaan, sommige van jullie hebben het resultaat gezien Heb je haar van een paar meter lang dan, zoals rapunzel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 9 juni 2015 Delen Geplaatst: 9 juni 2015 Heb je haar van een paar meter lang dan, zoals rapunzel? Nou, nu niet meer dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 9 juni 2015 Delen Geplaatst: 9 juni 2015 @bot mes Mooi gemaakt . Als je touw van katoen is gemaakt ,dan zal het als je het nat maakt nog wat sterker worden . @Bandoeng het is slimmer om voor dit soort dingen als brand alvast een touw , met een plek waar je het snel en goed aan kunt bevestigen op voorhand te hebben gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 9 juni 2015 Delen Geplaatst: 9 juni 2015 Ik heb het met mijn haar gedaan, sommige van jullie hebben het resultaat gezien Nee hé? toch niet gemix met andere haren? Weet je ik spring gewoon van het raam. WAHAHAHAHA Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 9 juni 2015 Delen Geplaatst: 9 juni 2015 @Bandoeng het is slimmer om voor dit soort dingen als brand alvast een touw , met een plek waar je het snel en goed aan kunt bevestigen op voorhand te hebben gr will Dat is natuurlijk velen malen beter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 9 juni 2015 Delen Geplaatst: 9 juni 2015 Nee hé? toch niet gemix met andere haren? Weet je ik spring gewoon van het raam. WAHAHAHAHA Nee niet gemixed....had laatst een bosbrand ...ahumm..kuch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 9 juni 2015 Delen Geplaatst: 9 juni 2015 Nee niet gemixed....had laatst een bosbrand ...ahumm..kuch. Is ook een manier van ontharen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 juni 2015 Delen Geplaatst: 9 juni 2015 Nee niet gemixed....had laatst een bosbrand ...ahumm..kuch. Auw. Die arme eenzame boom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 9 juni 2015 Delen Geplaatst: 9 juni 2015 Auw. Die arme eenzame boom. Het was een M.....eik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.