Gast Geplaatst: 2 mei 2015 Delen Geplaatst: 2 mei 2015 Ik zet het maar hier neer, beter dan in de koffiecorner: Een paar weken geleden kreeg ik een bericht dat het met de gezondheid van Nico van der List, de eigenaar van de Olielamp te Schiedam, niet goed ging. Nico had kanker. De ziekte was had zich al ver verspreid. Vanochtend kreeg ik het bericht dat hij overleden is. We hebben iemand verloren wiens kennis op het gebied van petroleum gebruikende apparaten groot was. Het was altijd gezellig in de winkel. Ook al kocht je er niets Nico zat vol verhalen. En je kon er altijd wel wat leren. Nico ik zal je missen. Ik denk dat meer mensen de winkel wel kenden dus vandaar dit bericht hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 2 mei 2015 Delen Geplaatst: 2 mei 2015 Ik ken Nico niet, maar hij heeft voor jou een belangrijke rol gespeelt dus ik wilde je sterkte wensen met je verlies @-geanonimiseerd- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 3 mei 2015 Delen Geplaatst: 3 mei 2015 Ik kende Nico redelijk goed. Helaas is er weer iemand met veel kennis en mooie verhalen heen gegaan...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 3 mei 2015 Delen Geplaatst: 3 mei 2015 Jammer, dat met het heengaan ook veel oude kennis verloren gaat. Onthou het, schrijf het op, geef het door. Opdat het nooit verloren gaat. Sterkte @-geanonimiseerd- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
visroker Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 heel erg jammer . goed adres man met kennis . veel contact mee gehad voor lonten van lampen en petroleumstellen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Jammer. Ik kende hem niet persoonlijk maar heb er een paar keer dingetjes voor lampen gekocht die niemand anders had. Contact per mail was altijd vriendelijk en behulpzaam. Sneu dat hij er niet meer is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 4 mei 2015 Delen Geplaatst: 4 mei 2015 Idd jammer dat hij er niet meer is. Ben een paar keer in de winkel geweest en verliet de zaak dan altijd weer met een boel extra kennis. Geen winkel om even snel binnen te lopen in de hoop dat je snel weer buiten stond. Wat een kennis had die man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.