JohnVonSchutz Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Zoals vele al wisten was het onmogelijk om je tegen overstroming te verzekeren. Nu wil Lloyd toch met een verzekering komen voor Nederland. http://www.telegraaf.nl/binnenland/23835725/__Verzekeren_tegen_overstroming__.html Op zich een goede ontwikkeling, alleen ik vraag me dan altijd meteen af wat de premie gaat worden en of er kleine lettertjes in staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Als ik mij niet vergis zit dat in vlaanderen in jou brandverzekering polies. Zal het straks eens aan mijn makelaar vragen . Die komt straks thuis voor een lunch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr mayhrm Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Bij KBC zit er iets in de brandpolis, maar die dekking is minimaal. Heb er een extra verzekering verzekering voor genomen, kost iets van een 15 euro per jaar als ik me niet vergis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jangoolee Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 AMSTERDAM - De Vereniging Eigen Huis is fel gekant tegen een verplichte verzekering tegen schade door overstromingen, iets waar het Verbond van ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.