fragalot Geplaatst: 24 maart 2015 Delen Geplaatst: 24 maart 2015 @fragalot , ga lekker te voet want met de auto kun je iemand omver rijden met die lederen zweep om me heup heen dat men broek omhoog houd? GEVAARLIJK! moeten ze verbieden die dingen! maar nu terug naar het originele topic, want dit wijkt wel heel ver af Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maritimesurvival Geplaatst: 25 maart 2015 Delen Geplaatst: 25 maart 2015 Dus ook geen schoolboeken mee want daarmee kan je hard slaan:p Dan krijg ik weer straf van school dat ik me boeken heb vergeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 25 maart 2015 Delen Geplaatst: 25 maart 2015 Wetgeving is wetgeving buiten het feit dat er dingen voor interpretatie vatbaar zijn denk ik niet dat er over deze wetgeving nog 10 pagina's lang geneuzeld moet worden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 25 maart 2015 Delen Geplaatst: 25 maart 2015 Wetgeving is wetgeving buiten het feit dat er dingen voor interpretatie vatbaar zijn denk ik niet dat er over deze wetgeving nog 10 pagina's lang geneuzeld moet worden... Het is anders wel geestig lezen wat al dan niet in de kofferbak mag en wat onder de wetgeving valt . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 25 maart 2015 Delen Geplaatst: 25 maart 2015 Het is anders wel geestig lezen wat al dan niet in de kofferbak mag en wat onder de wetgeving valt . Op de Scheldelaan (haven van antwerpen) worden al jaar en dag controles gedaan bij personenwagens of ze geen materiaal van de industriële bedrijven meegeritst (gestolen) hebben. Zo had een ex collega problemen met z'n eigen werkbox vol materiaal en een kettingzaag in zijn koffer... ook al was ie officieel tuinwerker in bijberoep en reed ie van zijn dagtaak op de fabriek naar zijn eigen klanten... had hij een ondervraging en een onderzoek met contact van zijn werkgever van bijna 3 uur moeten ondergaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 25 maart 2015 Delen Geplaatst: 25 maart 2015 Op de Scheldelaan (haven van antwerpen) worden al jaar en dag controles gedaan bij personenwagens of ze geen materiaal van de industriële bedrijven meegeritst (gestolen) hebben. Zo had een ex collega problemen met z'n eigen werkbox vol materiaal en een kettingzaag in zijn koffer... ook al was ie officieel tuinwerker in bijberoep en reed ie van zijn dagtaak op de fabriek naar zijn eigen klanten... had hij een ondervraging en een onderzoek met contact van zijn werkgever van bijna 3 uur moeten ondergaan. dan vraag ik me af hoeveel gezeik je niet hebt als je bij een familielid gaat gaan klussen na je werk..; (helpen bij renovatiewerk oid) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.