Gast Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Zie Link waar het overgaat http://preppers.nl/forum/threads/12054-Rugzak-STING-met-Daypacks Als ik er nou eens nog 15 Euro af doe en er dus 40,00 Euro van maak.Dan kost de Sting rugzak die ik via het marktplaats gedeelte Gereserveerd heb voor Homerun nog 40,00 Euro.! Mnd wachten is wel erg lang En als er dan nog wat mensen zijn die een kleine bijdrage doen.Tot die resterende 50,00 Euro zijn verzameld. Dan hebben we een 15 Jarige geholpen en kan ie die Rugzak mee naar SC Spanje nemen.Dan heeft ie wat meer speling voor de reis naar Spanje. Helaas ben ook ik geen Kapitalist.En moet ook ik iets verkopen om weer iets anders te kunnen kopen:Dat geld niet voor de verkoop van deze Sting:)Ik heb zelf een Nieuwe Sting rugzak kunnen kopen voor een net bedrag deze heb ik gekocht omdat er afwijkende grote Rodekruis Daypacks opzaten!En die Packs kon ik niet los kopen van de rugzak! heb hem gisteren betaald en opgehaald.(Maar ook ik was als Kind blij met de dingen die ik kreeg.En ging zo Mensen Respecteren die mij steunden en dingen voor mij mogelijk maakten. Ik weet niet wie hier in mee wil gaan? Het is maar een Probeer voor het goede doel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 @frans81 Als je een adres in de mail doorgeeft, wil ik een klein bedragje opsturen in een enveloppe. Of via de webshop? Ik wil liever niet overal mijn bankgegevens achterlaten:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R3mk0 Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Zal zo homerun wel even een berichtje sturen voor zijn bankrekening nummer dan doe ik ook een duit in het zakje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 @frans81 Als je een adres in de mail doorgeeft, wil ik een klein bedragje opsturen in een enveloppe. Als zich meerdere mensen aangemeld hebben en even via Pm laten weten wat ze kunnen Missen. Dan reageer ik even terug door iedereen een pm te sturen;) Dit wanneer 40,00 Euro bedrag is bereikt. Lijkt mij zo toch oké ?? Wil iemand het op een andere wijze regelen dan graag bericht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Zal zo homerun wel even een berichtje sturen voor zijn bankrekening nummer dan doe ik ook een duit in het zakje. Dat lijkt mij een nog veel beter idee.Stort het op zijn rekening Dan krijg ik vanzelf een reactie van hem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R3mk0 Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 @frans81 Mag homerun dit weten of niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Mag homerun dit weten of niet? Van mij wel:) Het staat openbaar vermeld.Ook hij kan dit lezen ? Hij weet dit wel niet ! Dit heb ik vanavond even met mijn vrouw besproken:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R3mk0 Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Niet dat ik hem nu een berichtje stuur en dat ik de verassing verpest. EDIT: al te laat bericht is verzonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Ik heb het bedrag inmiddels met nog eens een tientje verlaagd:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Niet dat ik hem nu een berichtje stuur en dat ik de verassing verpest. EDIT: al te laat bericht is verzonden. Wat heet "het is een verassing" .Hij leest dit toch een keer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R3mk0 Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Zodra ik zijn bankrekening nummer heb, dan gaat er €10,- die kant op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 @frans81 Als je een adres in de mail doorgeeft, wil ik een klein bedragje opsturen in een enveloppe. Of via de webshop? Ik wil liever niet overal mijn bankgegevens achterlaten:o Als iemand het kan regelen via de Webshop ?? Ik weet niet hoe. Van mij mag het. Het teveel gedoneerde moet zowiezo op een of andere manier terug. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Als iemand het kan regelen via de Webshop ?? Ik weet niet hoe. Van mij mag het. Het teveel gedoneerde moer zowiezo op een of andere manier terug. Als ik het zo lees heeft homerun geen groot budget, dus als er meer binnenkomt wellicht voor de aanvulling op zijn tas aanwenden, (zie prepshop) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Als ik het zo lees heeft homerun geen groot budget, dus als er meer binnenkomt wellicht voor de aanvulling op zijn tas aanwenden, (zie prepshop) Kan natuurlijk ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Hij heeft al een uitgebreider pakket dan dat ik mee sjouw uiteraard gun ik hem wel een goede tas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R3mk0 Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Hmm, moeten we nu ook een actie beginnen voor @ghostwhiper? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Mooi dat het via de post kan 5 euro komt morgen in een neutrale envelop die kant op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Ik ken die Jongeman nog niet eens:o En helaas kan ik niet iedereen helpen. Misschien dat zich nog een keer iets voordoet. Dan is er misschien iemand anders van de Jeugdigen de Gelukkige. Nog 30 EuroTe gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Hmm, moeten we nu ook een actie beginnen voor @ghostwhiper? Nee hoor ik redt me prima met de spullen die ik mee sjouw en ik heb al een marine Sting Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 19 januari 2015 Delen Geplaatst: 19 januari 2015 Omg ik kreeg net dit bericht van @R3mk0 en ik dacht nee dat meen je niet! Echt geweldig is dit zeg !! Maar van mij (zegt iedereen die zo iets aangeboden krijgt) hoeft het niet. Maar dit geeft me wel echt een heel blij gevoel zeg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Graag gedaan! We kijke even hoever we komen? Ik heb zelf ook jonge(Niet dat ze nu oud zijn ) kinderen gehad en die waren ook altijd weer blij met een stukje tegemoetkoming ! Ook in de vorm van Financiële steun. Maar ja mijn kinderen gaan richting de 30! En willen geen Woodland camo Rugzak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frohhman Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 hoeveel nog te gaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 hoeveel nog te gaan? Als Homerun bevestigt heeft dat ie een Tientje ontvangen heeft en ik die 5 Euro met de post.Dan zijn er nog 25 te gaan. En ik weet ook niet of het ophalen of verzenden word ?? Ik wou de rugzak gisteren al meegeven aan Scratch.Dit omdat ik vernam dat ook hij wel eens een SC bijwoont. Uiteindelijk heb ik besloten het maar niet te doen. Waarom ? Weet ik eigenlijk niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R3mk0 Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 @homerun geeft vandaag zijn bankrekening nummer door, maak het dan gelijk over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 20 januari 2015 Delen Geplaatst: 20 januari 2015 Ik wil ook wel een duit in het zakje doen. 10 duiten om precies te zijn. Zal Homerun even vragen om zijn gegevens dan maak ik het meteen over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.