Tom Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Een filmpje om een vuur in de sneeuw maken. Hoewel het logisch is, is er niet veel aandacht voor een cursus om een survival vuur te starten in de sneeuw, de cursus is vaak zonder sneeuw.. Dus bij een oefening backpacken, of bergbeklimmen is meestal geen gedeelte over hoe een survival vuur in de sneeuw of koude en natte omstandigheden te starten. (wanneer was de laatste keer dat je geoefend hebt om een survival vuur in de koude (sneeuw) winter?) http://sectionhiker.com/winter-survival-fire-lighting-skills-why-dont-we-teach-them/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Het is niet veel anders dan een vuur maken in een hoosbui, nadat het al dagenlang enorm geregend heeft. En net op een kletsnatte ondergrond, is het handig eerst even een verhoging te maken zodat je niet in een waterbak vuur probeert te maken. Je hoeft niet te wachten tot dat er sneeuw ligt om vuur te maken oefenen. en oefen dan ook even hoe lang je het brandend kan houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 ...en met regen: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 @Tom Als je toch van plan om in de sneeuw te gaan kamperen ed , dan lijkt mij het logischer om zoiets mee te nemen hoe zoiets heet weet ik niet , maar lijkt me ook wel zelf te maken gr will 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 11 januari 2015 Delen Geplaatst: 11 januari 2015 Bij deze de bijbehorende site / shop van bovenstaande sneeuw-vuur-kook-product http://www.tra-inventive.se/produkter1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Ik heb al meerdere malen een vuurtje gemaakt in de winter maar nog niet -28° en met een meter sneeuw . Moet een leuke ervaring zijn . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.