SuzieQ Geplaatst: 24 februari 2015 Delen Geplaatst: 24 februari 2015 Iemand gisteren toevallig Lauren! gezien?? Lauren gaat naar Slab City en East Jesus. Een vrijstaat en een kunstenaars-oase in de woestijn van Californië. Hier leven rond de duizend hippies en kunstenaars die uit de maatschappij gestapt zijn http://www.npo.nl/lauren/23-02-2015/AT_2026971 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lichtje Geplaatst: 24 februari 2015 Delen Geplaatst: 24 februari 2015 Jammer dat ik het heb gemist heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nazdrovje Geplaatst: 24 februari 2015 Delen Geplaatst: 24 februari 2015 Ik haat hippies... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maritimesurvival Geplaatst: 24 februari 2015 Delen Geplaatst: 24 februari 2015 Ze gaf het inderdaad snel op. En reserve voedsel is wel handig. Ik ging vandaag ook wat bushcraft vaardigheden beoefenen ,en er is niks leukers dan BUSHCRAFT. Ik vindt winkelen ook saai ,maar in een winkel waar ze bushcraft en outdoormateriaal verkopen is wel leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
destille Geplaatst: 24 februari 2015 Delen Geplaatst: 24 februari 2015 wat een leuke aflevering. Bedankt voor de tip! mannen naar mijn hart. best goed gefilmd zonder ons belachelijk te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leppink Geplaatst: 25 februari 2015 Delen Geplaatst: 25 februari 2015 Als iedereen morgen voor zijn eigen vlees moet zorgen zijn er heel wat vegetariërs in Nederland mensen zijn zo afhankelijk geworden en de meesten hebben het zelf niet in de gaten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.