Trooper Geplaatst: 20 november 2014 Delen Geplaatst: 20 november 2014 Kan iemand mij vertellen of vissen met een yoyo-reel is toegestaan en zo ja waar ik deze kan kopen? Misschien staat het al ergens maar kon het niet vinden. Misschien heeft iemand nog andere alternatieven hiervoor? Zou fijn zijn als ik wat kon vissen maar heb geen plek voor een hengel in mijn BOB en heb ook beperkte opslagplaats thuis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 20 november 2014 Delen Geplaatst: 20 november 2014 Nee mag niet. Alleen met hengel. Voor een simpel telescoop hengeltje kun je de ruimte tot wel vinden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 20 november 2014 Delen Geplaatst: 20 november 2014 Yoyo reels topic Yoyo reels kopen Zo, dat was toch wel weer 30 sec forum zoekfunctie gebruiken, en 30 sec prepshop zoekfunctie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trooper Geplaatst: 20 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2014 ok, bedankt. ben het hier alles nog een beetje aan het bekijken en kom niet vaak op forums. bedankt voor het wijzen op de zoekfunctie (dat scheelt me een hoop onnodig bladeren. haha) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 20 november 2014 Delen Geplaatst: 20 november 2014 @Trooper wat dacht je van zelf een hengeltje maken of een compacte fishing kit bekijk eens http://www.youtube.com/MCQbushcraft man het internet zit propvol met compacte fishing kits Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trooper Geplaatst: 20 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2014 ja heb via jouw link een mooi filmpje gevonden over hoe je zo'n hengeltje maakt. heb al wel een leuk idee daarvoor nu. ff wat spulletjes zoeken en tijd om creatief te gaan doen. zal het eindresultaat dan wel eens showen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 20 november 2014 Delen Geplaatst: 20 november 2014 Kan iemand mij vertellen of vissen met een yoyo-reel is toegestaan en zo ja waar ik deze kan kopen? Misschien staat het al ergens maar kon het niet vinden. Misschien heeft iemand nog andere alternatieven hiervoor? Zou fijn zijn als ik wat kon vissen maar heb geen plek voor een hengel in mijn BOB en heb ook beperkte opslagplaats thuis. Sowieso als iemand je yoyo-reel vind, dan ben je hem zeker kwijt. Daarnaast is het een survival item in geval van shtf, dan gelden andere regels. Ik ken weinig mensen die er normaal mee zouden vissen, al wil ik het zeker een keertje proberen om te oefenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.