Rambi Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Ik heb 'm zelf nog niet gekeken maar leek me wel relevant voor ons, dus voordat ik het vergeet ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 heb hem wel eens gezien enige wat ik erover kan zeggen: MURICA!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Apocalypse man met Rudy Reyes, inderdaad ook al is gezien. Wel leuk om saafs is een keertje te kijken op de bank . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Geen realistische scenario's. Er wordt nauwelijks rekening gehouden met looters, andere personen die een bedreiging zijn, het is ongeschikt voor gezinnen, ... . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.