Communicator Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 We zitten deze avond weer netjes vanaf 19:00 uur tot 20:00 uur standby op 27.005MHZ (27mc) en op 144.500MHZ (2meter) om te luisteren of we iemand horen voor de papa romeo ronde. Daarnaast zitten we ook op de teamspeak server klaar voor een discussie Alle informatie over de PAPA ROMEO RONDE vind je HIER. inclusief alles over Teamspeak! Deze ronde kun je prima gebruiken om nu eindelijk je aangeschafte communicatie apparatuur eens uit te testen!. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 Nog steeds geen nieuwe antenne op de auto. Mijn hele mooie antenne is twee weken geleden gejat, inclusief de magneetvoet. Dus kan ik niet meedoen. Hopelijk volgende maand weer proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 10 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2014 Nog steeds geen nieuwe antenne op de auto. Mijn hele mooie antenne is twee weken geleden gejat, inclusief de magneetvoet. Dus kan ik niet meedoen. Hopelijk volgende maand weer proberen. Zucht ... te erg voor woorden. Mijn antenne staat hier 24/7 op mijn kanarie, en geen hond die er naar om kijkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 Zucht ... te erg voor woorden. Mijn antenne staat hier 24/7 op mijn kanarie, en geen hond die er naar om kijkt De mijne normaal ook. Nu stond ik notabene op een bewaakte plaats in een of ander dorpje in België. Om 21.00 uur stond hij er nog op en om 21.50 uur was hij weg. MFJ tri-mag en een Sirio 5000. Kost weer even 100 euro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 Ik ben er deze ronde helemaal klaar voor!.. ;-) Eens kijken hoe ver we komen... Owja! @Communicator ik kon me nie aanmelden op Noodnetwerk! U heeft post!... ;-P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 Ik ben er ook bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
beready Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 I'm in! Op de teamspeak en mijn mobiele bakkie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimidrie Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Vanavond ben ik er bij(regio hilversum/lage vuursche) op de 2m band met mijn nieuwe Baofeng uv-b5 porto, op het werk op de 27mc kan ik deze ronde niet meeluisteren, dat bakkie is (nog)niet mobiel, wordt aan gewerkt. Ik probeer nog even teamspeak3 op de telefoon te installeren. Ben beneuwd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Ik kom misschien nog even op de TS langs waaien als ik het red. Was er trouwens nog verder nagedacht over het idee om de PR ronde een uur later te starten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 @houthe om 9 uur is sinds kort de magenta teamspeak (mts) ronde waaraan ik mee wil doen. edit: zet mn bak aan en heb hier vollebak storing op de 27.005 fm. valt voor mij niet te werken op fm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
beready Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Helaas zal ik vanavond niet op het bakkie mee doen.. dit i.v.m. een kabelbreuk.. Team speak ben ik vanavond wel op te vinden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 snel solderen haha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
beready Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 snel solderen haha. haha ja inderdaad, helaas heb ik de benodigde materialen niet bij elkaar.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Ik ben er wel. Maar heb vanavond geen teamspeak tot m'n beschikking... Dus mocht ik buiten bereik zitten en er toch iets belangrijks zijn, is het misschien prettig als men hier zo nu en dan een lijntje dropt... ;-) Thnx.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Het is angstvallig stil op de 144.500 in huize Bravo... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Op de 11 mtr hierzo ook... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2014 Het is angstvallig stil op de 144.500 in huize Bravo... Op die frequenties roepen wij ook niet ivm het ontbreken van een licentie. De oproep doe ik op 27.005MHz Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Ik ben hier in de buurt wel gehoord maar kreeg geen goed ontvangst terug. Het is wel gemeld via pb aan mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Ik probeer zo nu en dan een dubbele rogerbeep... Wie het hoort mag het zeggen.... ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Op welke frequentie @Anvil Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 27.005 Mhz ch:4 N.b. De laatste 10 min van het uur, op de hele minuut... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 ik heb even ingelogd, maar was weer snel weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimidrie Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Ik heb ook meerdere oproepen gedaan op 144.500mhz locatie Hilversum-oost. Ook hier geen gehoor. Dat zal mede te wijten zijn geweest aan het beperkte bereik van de baofeng uv-b5 porto. Volgende maand een hernieuwde poging, hopelijk dan met een yaesu ft-8900r. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2014 De Teamspeak server was weer goed bezocht vanavond. Via de ether waren er minder successen te melden. Links en rechts weer wat wijsheden met elkaar gedeeld en hopelijk volgende maand meer succesvolle pogingen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 11 november 2014 Delen Geplaatst: 11 november 2014 Zat al een uurtje eerder op de 27.005 alles stil. Heb om 19:00 alles vol open gezet om ook het minste spoortje te vangen, maar heb een uur lang keurige schone ruis gehad, zonder ernige beroering... Laatste 10 min zoals gezegd op de hele minuut een dubbele RGR uitgegeven, zonder succes blijkbaar... Ik kan Haaglanden onder deze contdities normaal over de breedte redelijk horen, dus vermoed dat we nog wat dekking tekort komen voor een landelijk netwerk... Keep on, keeping on zullen we maar zeggen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.