Omron Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 Misschien moeten de M.O.D.'s ingrijpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 Misschien moeten de M.O.D.'s ingrijpen. Dan komen ze zelf weer aanzetten met die prepperspray, die smurfen spray is trouwens ook leuk. Ooit eens de rode variant er van mogen testen, en ja je loopt aardig voor lul ermee. Maar het werkt wel en daar gaat het uiteindelijk om, de prijs van die busjes horen ergens rond de 11 a 12,50 te liggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 Totdat je ermee gepakt wordt, dan is die spray in één keer heel erg duur. De blauwe schuimspray is legaal, die andere mogen we hier niet over praten, weet je toch wel. Dat, en als je de schuimspray hebt moeten gebruiken en je doet vervolgens netjes aangifte bij de politie krijg je gratis een nieuwe. Wat mij betreft een goed alternatief. En legaal dus bespreekbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 Dat, en als je de schuimspray hebt moeten gebruiken en je doet vervolgens netjes aangifte bij de politie krijg je gratis een nieuwe. Wat mij betreft een goed alternatief. En legaal dus bespreekbaar. Misschien iets voor in de Prepshop. Een variatie in "Prepshop"geel. De enige echte prepperspray. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
imq101 Geplaatst: 27 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 goed spul...............dat prepperspray hahahahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
imq101 Geplaatst: 1 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2014 nou als het topic nog niet gesloten ivm wapen gekletter ala prepperspray( die groene) dan ga ik hier naar verder............................ god i'm funny pfffffffffffffffffff Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.