LogicSix Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Vandaag mij White Box alcohol stove binnen gekregen en daar zat een windscreen bij. Nu kan ik dat windscreen persoonlijk niet gebruiken dus vroeg mij af of ik iemand hier wel een plezier mee kan doen. Dus als je interesse hebt in het windscreen, laat even een berichtje achter en dan stuur ik hem op (kan gewoon per post). Ik zal hem opsturen naar de eerste die reageert om het makkelijk te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Wil je eens tonen hoe het eruitziet? Pakt het plat in? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LogicSix Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2014 Wil je eens tonen hoe het eruitziet? Pakt het plat in? Wacht ik zal even een foto maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Vandaag mij White Box alcohol stove binnen gekregen en daar zat een windscreen bij. Nu kan ik dat windscreen persoonlijk niet gebruiken dus vroeg mij af of ik iemand hier wel een plezier mee kan doen. Dus als je interesse hebt in het windscreen, laat even een berichtje achter en dan stuur ik hem op (kan gewoon per post). Ik zal hem opsturen naar de eerste die reageert om het makkelijk te maken. Ik ben geïnteresseerd . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LogicSix Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2014 Even kijken of @Dauntless interesse heeft (hij was als eerste) anders stuur ik hem op naar @Geert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Als @Dauntless het wilt geen enkel probleem . Ik hoor het wel . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 @Dauntless als je interesse hebt vraag je dan wel eerst aan je ouders of je je adres mag geven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LogicSix Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2014 @Dauntless als je interesse hebt vraag je dan wel eerst aan je ouders of je je adres mag geven? Thanks Loreen, ik was even niet op de hoogte hoe oud @Dauntless was, maar blijkbaar jong 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Pakt hij plat in? Kan je wat foto's sturen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Ik mocht al pakketjes van de prepshop ontvangen dus dit zal wel mogen denk ik.. Ga het even vragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LogicSix Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2014 Pakt hij plat in? Kan je wat foto's sturen? Hij pakt erg plat in, de foto's heb ik geplaatst in dit draadje.. Kan je deze zien ? Ik ben niet van de prepshop dus @Loreen heeft gelijk, even navragen bij je ouders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Wat zijn de verzendingskosten? Voor ouders is het oke, dus ik ben zeker geïnteresseerd (sorry @Geert) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LogicSix Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2014 Wat zijn de verzendingskosten? Voor ouders is het oke, dus ik ben zeker geïnteresseerd (sorry @Geert) Geen verzendkosten, dat regel ik wel. Als je het adres even doorgeeft via PM dan stuur ik hem naar je op. Via Prive bericht dus en niet in dit draadje! Even voor de zekerheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Wat zijn de verzendingskosten? Voor ouders is het oke, dus ik ben zeker geïnteresseerd (sorry @Geert) Veel plezier er mee . @Dauntless Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.