Gast ancestral-viking Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 deze kwam ik tegen en is een mooi concept Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PharmD Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Ook al een paar keer gezien op youtube. Vind het wel wat aan de prijzige kant, + vrij groot dus zo handig om ergens weg te steken is het niet. Geef mij dan maar een klassieke firesteel, die doet het even goed. PharmD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Zie http://www.hollandguns.com/Firestarter.shtml om te bestellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 tja..... als je een keer het bos ingaat en even goed oefent is dit ding al overbodig en voor 60dollar vind ik het veeeel te duur. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 ik zelf gebruik nog steeds het liefste gewoon flint en steel met wat charred punkwood of charcloth of een firesteel ala cheapo ...maar voor de liefhebber dacht ik laat ik hem posten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 tja..... als je een keer het bos ingaat en even goed oefent is dit ding al overbodig en voor 60dollar vind ik het veeeel te duur. Precies! Op zich een leuk ding maar véél te duur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Het lijkt mij een makkelijk ding om zelf te maken... dan kan je deze gewoon gebruiken in combi met een goedkope vonkenmaker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 27 september 2014 Delen Geplaatst: 27 september 2014 Ik heb de firesteel van bear grylls gekocht. Werkt super en voor de verpakking is van groot belang...zit stevig in een rubber cilinder containertje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.