Tom Geplaatst: 13 september 2014 Delen Geplaatst: 13 september 2014 Wel simpele toepassingen, maar het is in een survival situatie wel erg praktisch. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 13 september 2014 Delen Geplaatst: 13 september 2014 dat is een leuke @Tom gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 13 september 2014 Delen Geplaatst: 13 september 2014 Super mooie oldskool dingen zijn het, die draad-kleerhangers ... ik kom ze helaas alleen nooit meer tegen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 14 september 2014 Delen Geplaatst: 14 september 2014 Bij de kringloopwinkel in mijn dorp liggen ze soms bij de gratis mee te nemen kleerhangers. Daar liggen soms ook van die kleerhangers met metalen knijpers. Die zijn ook multi-functioneel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 14 september 2014 Delen Geplaatst: 14 september 2014 Ik gebruik zelf zo'n oude coat hanger tool.. 2 U vormpjes gemaakt, en beide aan 1 kant aan elkaar vast gemaakt door er een spiraal rond te wikkelen. zo heb ik een uitklapbaare mini tripod om men GSI cup op te zetten indien niet gebruikt neemt die nagenoeg geen plaats in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Super mooie oldskool dingen zijn het, die draad-kleerhangers ... ik kom ze helaas alleen nooit meer tegen Wij krijgen ze wel eens vd stomerij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.