Madeliefje Geplaatst: 11 september 2014 Delen Geplaatst: 11 september 2014 Hier laten ze zien hoe je kan koken met een satellietschotel en de zon. Een schotel kost op marktplaats 10euro. Op youtube staan meerdere filmpjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 12 september 2014 Delen Geplaatst: 12 september 2014 Voor de liefhebber ik heb nog een oude schotel liggen die eerdaags met oudijzer mee gaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-HoofT Geplaatst: 12 september 2014 Delen Geplaatst: 12 september 2014 het lijkt een beetje op een solar torch die Grant thompson maakte alleen deed hij het met een oude TV en hier brand hij dingen op met dat ding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 12 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2014 Moet de schotel 100% rond zijn? Want veel schotels in Nederland zijn iets eivormig ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 12 september 2014 Delen Geplaatst: 12 september 2014 Nu vraag ik mij af of het gaat lukken met dat water zonnetje in de lagelanden . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 12 september 2014 Delen Geplaatst: 12 september 2014 Voor de liefhebber ik heb nog een oude schotel liggen die eerdaags met oudijzer mee gaat Waar kom je vandaan? Provincie bedoel ik dan;) Ik wilde er nog altijd 1-tje maken, kijken of het werkt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 12 september 2014 Delen Geplaatst: 12 september 2014 Moet de schotel 100% rond zijn? Want veel schotels in Nederland zijn iets eivormig ! Neen, gaat met alle satelliet schotels, enkel de plaats van het brandpunt zal verschillen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.