Ga naar inhoud
GENEGEERD

Honing


stijn

Aanbevolen berichten

Bij deze mijn 1ste bericht op deze site :)

Ik heb al veel bruikbare tips gezien maar honing ben ik nog nergens tegen gekomen.

Dit is nochtans zeer lang houdbaar indien het onder de juiste condities bewaard wordt.

Na lange tijd gaat de honing wel harder worden maar het blijft eetbaar.

Hierbij heb ik het wel over echte honing van bij een imker en niet uit de winkel waar vanalles aan wordt toegevoegd.

 

imo nooit teveel honing op voorraad. We kopen regelmatig een emmer van de imker voor in de opslag. We eten geen suiker en vervangen waar nodig en mogelijk met honing. Fantastich spul en goed voor vanalles en nog wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Uit een onderzoek van de Keuringsdienst van waarde blijkt dat in de potjes honing kleine plastic deeltjes zijn gevonden. Een Duitse onderzoeker heeft deze plastic deeltjes ook in bier, melk en in mineraalwater ondekt. Hieronder de aflevering "Honing"

 

Honing

Donderdag 25 september 2014

http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/seizoenen/2014/afleveringen/25-09-2014

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...