contact combat Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 Bij deze mijn 1ste bericht op deze site Ik heb al veel bruikbare tips gezien maar honing ben ik nog nergens tegen gekomen. Dit is nochtans zeer lang houdbaar indien het onder de juiste condities bewaard wordt. Na lange tijd gaat de honing wel harder worden maar het blijft eetbaar. Hierbij heb ik het wel over echte honing van bij een imker en niet uit de winkel waar vanalles aan wordt toegevoegd. imo nooit teveel honing op voorraad. We kopen regelmatig een emmer van de imker voor in de opslag. We eten geen suiker en vervangen waar nodig en mogelijk met honing. Fantastich spul en goed voor vanalles en nog wat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
whocares Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Als iemand echte honing wil kopen dan kan ik daar bij helpen, mijn vader is imker en heeft vaak honderden potjes te koop per seizoen. Zelf heb ik altijd een potje of 5 op voorraad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 28 september 2014 Delen Geplaatst: 28 september 2014 Uit een onderzoek van de Keuringsdienst van waarde blijkt dat in de potjes honing kleine plastic deeltjes zijn gevonden. Een Duitse onderzoeker heeft deze plastic deeltjes ook in bier, melk en in mineraalwater ondekt. Hieronder de aflevering "Honing" Honing Donderdag 25 september 2014 http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/seizoenen/2014/afleveringen/25-09-2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daisy Geplaatst: 9 oktober 2014 Delen Geplaatst: 9 oktober 2014 Mooi nieuws! Honing legt ziekenhuisbacterie MRSA en VRE plat. http://www.bijenhof-dv.nl/nieuws-bijen-honing-bijensterfte-artikel/items/antibacteri%C3%ABle_honing_tegen_bacteriegroei_ziekenhuisbacterie_MSRA_en_VRE 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.