Ga naar inhoud
GENEGEERD

Oekraïne dreigt Russisch gas aan Europa te blokkeren


Tom

Aanbevolen berichten

Een betaalbaar alternatief is steenkool. Vergeten door veel mensen maar ondanks het milieuaspect dat toch wel speelt zijn er een paar voordelen aan :

 

- relatief goedkoop (25kg/10€ en dat voor 2225kwh energie ofte 4.5ct/kwh

- heel compact (zeer energierijk)

- gemakkelijk verkrijgbaar (dhz, handelaren, ...)

- gemakkelijke te vervoeren (verpakt in zakken) à 1 zak per week kan je met 8 zakken in de auto 2 weken verder.

- niet gevoelig voor bederf (hout rot, pellets zijn niet onbeperkt houdbaar, ...

- prijsonderhandeling mogelijk voor grote hoeveelheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Kachelhout duur? Je gaat me toch niet vertellen dat je je hout koopt in van die zakken? Gewoon zelf zagen en hakken toch?

 

ik heb nog nooit hoeven kopen, alles zelf gezaagd, maar het hout waar ik aan kan komen is niet voldoende om de gehele winter 100% verwarming te verzorgen, dus ik zie het er nog van komen dat ik bij moet gaan kopen, en dan doe ik dat liever nu dan nadat de prijzen helemaal torenhoog zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...