Gast Peerke Geplaatst: 9 juni 2014 Delen Geplaatst: 9 juni 2014 Of je koopt deze spiegel (elders vermoedelijk goedkoper); http://www.bol.com/nl/p/coghlan-s-onbreekbare-spiegel-rvs/9200000016499031/ Of je maakt reclame voor de prepshop ? http://prepshop.nl/buitenleven/signaleren/ust-starflash-signalering-spiegel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 9 juni 2014 Delen Geplaatst: 9 juni 2014 heb altijd 2 potjes met gehwol voor tegen de zweetvoetjes en bijna in elke tas hygienische doekjes dettol.. ben nog wel opzoek naar zo'n handmatige tondeuse om het bolletje te mmeteren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
preppzh Geplaatst: 9 juni 2014 Delen Geplaatst: 9 juni 2014 Verschil zit hem in waar je het voor wil gebruiken en waar je je op voorbereidt natuurlijk. In het ene scenario kan je niet zonder seinspiegel en in het andere is het compleet nutteloos en heb je veel meer aan een normale spiegel. Nu we kennelijk toch reclame gaan maken voor webshops: seinspiegel Volgens mij is dit dezelfde als die van DickBerts: normale spiegel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 10 juni 2014 Delen Geplaatst: 10 juni 2014 maar kijk uit met de sterkere lekkere luchies als je lopende off the road moet en de bossen in..die luchies blijven nog een tijdje rondzweven over de paden enzo, en is het spoor redelijk te volgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 10 juni 2014 Delen Geplaatst: 10 juni 2014 Onder beauty producten versta ik , make up, creampjes, nagellak enz... Verzorgingsproducten zijn zeepjes washandje tandpasta-borstel enz.... Hell no dat er bij mij beauty shit in komt.. In gevan van SHTF, Ben zelf een vrouw en denk dat je kans op aanranding / verkrachting moet mijden... Dus geen lippenstiftje voor mij... Sterker nog mijn haar komt tot halverwege mij rug, maar denk dat dat dan gewoon kaalscheren word voor mij!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 10 juni 2014 Delen Geplaatst: 10 juni 2014 @xxmarijnw waarom overweeg jij dan ? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 10 juni 2014 Delen Geplaatst: 10 juni 2014 Vooral jezelf volspuiten en insmeren met lekkere geurtjes in het bos, wel zo prettig voor de muggen, hoeven ze niet zo te zoeken. Op oefening als we een keertje mochten/moesten douchen zat mijn mooie hoofdje die dag meteen vol met muggenbulten net als de eerste dag. Ik stink liever als ik buiten moet slapen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.